Protokół Nr 32/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 19
.08.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2009 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 5 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 25%

odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty rat wkładu Budowlanego:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat rat wkładu budowlanego w wysokości 26,75 zł – 1 członkowi w wysokości 100%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołów z przetargu:

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokóły z przetargów na prace remontowe w osiedlu „Ruta”:
1. na wykonanie i dostawę placów zabaw – z przetargu w trybie zapytania o cenę,
2. na wykonanie remontu z modernizacją systemu oddymiania klatek schodowych w budynkach przy ulicy Watykańskiej 8 i 10 – z przetargu nieograniczonego.

Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z wybranymi przez komisję przetargową wykonawcami.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na prace remontowe w osiedlu „Ruta” – remont tarasów nad garażami w budynku przy ulicy Watykańskiej 8 i 10. Zatwierdził specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

realizacji budynku przy ulicy Dziewanny w osiedlu „Ruta”

Zarząd Spółdzielni podpisał umowę na wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. „budynek mieszkalny wielorodzinny przy ulicy Dziewanny 14 w osiedlu „Ruta” z Przedsiębiorstwem Wielobranżowym „Sanitex” sp.z o.o .w Chełmie

podjęcia uchwał w sprawie odrębnej własności lokali

Zarząd Spółdzielni podjął uchwały w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomości:
– nr 40/2008 ulica Ułanów 10 – działki 4/5
– nr 41/2008 ulica Dragonów 3 b – działki 14/17

przepisanie umowy na dzierżawę terenu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przepisanie umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Kawaleryjskiej z obecnego na nowego najemcę. Stawka, rodzaj działalności oraz pozostałe warunki dzierżawy nie ulegają zmianie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego najemcy.

 

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia, członkom zam. przy ulicy Turkusowej w związku z przepisaniem mieszkania na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych i obecnego członka.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 15.08.2008 r. rozwiązał umowę o pracę z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę.- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

– z dniem 01.09.2008 r. zmienił wymiar pracy pracownikowi zatrudnionemu w osiedlu „Poręba” z 1 etatu na 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 25.09.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem, który nabył prawa emerytalne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

– z dniem 26.09.2008 r. przyjmie do pracy na 1 etat do dnia 30.04.2011 r. pracownika – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 20.08.2008 r. przyjmie do pracy pracownika do dnia 19.09.2008 r. w wymiarze 1 etatu, w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 31.08.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

– z dniem 01.09.2008 r. przyjmie do pracy w klubie „Między Nami” niżej wymienione osoby na stanowisko instruktorów ds. społeczno – wychowawczych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dwóch nowych pracowników

– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.09.2008 r. zawiera umowę zlecenia na zamykanie i otwieranie pomieszczeń Zarządu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osoby z którą zawarto umowę.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:46, 13 maja 2016

Kategorie: 2008