Protokół Nr 31/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 05
.08.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r. – termin ostateczny

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 4 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%

spisania w koszty nieruchomości należności za lokal

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. spisania w koszty nieruchomości Kaczeńcowa 5 – należności w kwocie 2.102,56 zł z tytułu podpisanej w sądzie ugody, za lokal w w/w budynku – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu, którego dot. ugoda.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:

  1. na ustalenie wykonawcy budynku przy ulicy Dziewanny 14 w osiedlu „Ruta”.
    Zaakceptował wniosek komisji przetargowej dot. wyboru firmy na wykonawcę budynku – Przedsiębiorstwa Wielobranżowe „SANITEX” Sp. z o.o.
  2. na remont izolacji ścian fundamentowych garaży przy ulicy Biedronki 2a w osiedlu „Łęgi” i zawarcie umowy na wykonanie w/w prac przez firmę Z.H.U „EKSAM” w Lublinie- w zmniejszonym zakresie prac o dwa boksy.
  3. na zakup ławek do Administracji Osiedla „Łęgi” odbytego w dniu 29.07.2008 r.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 01.09.2008 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1/4 na 1/2 etatu pracownikowi zatrudnionej na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych w klubie osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.09.2008 r. przyjął do pracy na 3 miesięczny okres próbny w wymiarze 1/2 etatu pracownika na stanowisko instruktora ds. społ.- wychowawczych w klubie osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

– z dniem 01.09.2008 r. przyjął do pracy na okres 3 miesięcy w wymiarze 1/4 etatu pracownika na stanowisko instruktora ds. społ. – wych. w klubie osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 16.08.2008 r. powierzył pracownikowi stanowisko kierownika działu ds. GZM i realizacji USM – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:47, 13 maja 2016

Kategorie: 2008