Protokół Nr 30/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 29
.07.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2009 r.

odstąpienie od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszo9wych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 40%,
– 1 członkowi w wysokości 50%,
– 1 członkowi w wysokości 70%

odstąpienie od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%

wstrzymania licytacji mieszkania

Zarząd Spółdzielni na prośbę członka zam. w osiedlu Błonie, wyraził zgodę na wstrzymanie wyznaczonego terminu licytacji mieszkania i spłatę pozostałej kwoty zadłużenia w 24 ratach.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozszerzenia zakresu robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie zakresu robót na wykonanie remontu podestów przed wejściami do klatek schodowych w osiedlu Skarpa, o 3 podesty w ramach realizacji umowy z dnia 14.03.2008 r., zawartej z firmą CHEOPS.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków zam. przy ulicy Bursztynowej, z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia, w związku z przepisaniem mieszkania na syna, wspólnie zamieszkałego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych i obecnego członka.

– ustalenie wpłat ratalnych wkładu budowlanych dla lokali w budynku przy ulicy Dziewanny 14

Zarząd Spółdzielni ustalił terminarz wpłat ratalnych na poczet wkładów budowlanych:

I rata w wysokości 20% wstępnej łącznej ceny lokalu, w terminie dwóch tygodni od zawarcia umowy,
II rata w wysokości 20% wstępnej ceny lokalu, w terminie do 30.11.2008 r.
III rata w wysokości 20% wstępnej ceny lokalu, w terminie do 31.03.2009 r.
IV rata w wysokości 20% wstępnej ceny lokalu, w terminie do 30.06.2009 r.
V rata w wysokości 20% wstępnej ceny lokalu, w terminie do 30.09.2009 r.
Wysokość i termin wpłaty ewentualnej VI raty zostaną ustalone odrębnie, za zgodą Rady Nadzorczej

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– przedłużył umowę o pracę od 01.07.2008 do 31.07.2008 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych w klubie osiedla Łęgi – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:48, 13 maja 2016

Kategorie: 2008