ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 28/2008 z dnia 15.07.2008 r.

Protokół Nr 28/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 15
.07.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.

rozłożenia na raty dopłaty do końcowego rozliczenia

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wpłatę dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania i garażu w wysokości 14.011,43 zł , w 6 miesięcznych ratach, członkowi zam. przy ul. Topazowa 6 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 60%
– 6 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 94,05 zł – decyzja ostateczna.

zmiany naliczeń opłat za wywóz nieczystości

Zarząd Spółdzielni z dniem 01.08.2008 r. zmienia wysokość opłat za wywóz nieczystości dla nieruchomości ENS 001 – ul. Gościnna w osiedlu Niska Skarpa z kwoty 4,40 zł/osobę na 7,70 zł/osobę

zaprzestania naliczania opłat w pozycji „wieczyste użytkowanie gruntu”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaprzestanie naliczania opłat w poz. wieczyste użytkowanie gruntu i zaliczenie tych wpływów na koszty wykupu gruntu w:

1. osiedle Poręba – nieruchomość 3 od dnia 01.11.2008 r.
2. osiedle Łęgi – nieruchomość 13 od dnia 01.10.2008 r.
3. osiedle Ruta – nieruchomość 12 i 1 od dnia 01.10.2008 r.
– nieruchomość 13 od dnia 01.09.2008 r.
4. osiedle Widok – nieruchomość 12 od dnia 01.10.2008 r.
– nieruchomość 8, 9, 13 od dnia 01.11. 2008 r.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
– w dniu 29.07.2008 r. w trybie „zapytania o cenę” na zakup ławek do administracji osiedla Łęgi, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

– w trybie „zapytania o cenę” na zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw w osiedlu Ruta, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku

– nieograniczonego na prace związane z remontem – modernizacją instalacji p.poż. oddymiania 6 klatek schodowych w budynkach przy ulicy Watykańskiej 8 i 10.

Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i skład komisji przetargowej zgodnie z zapisami we wniosku.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół:
– z przetargu na roboty związane z dociepleniem ścian budynków w osiedlu Skarpa, Łęgi, Błonie oraz na zawarcie umów zna wykonanie w/w prac z wybranymi wykonawcami tj: firmą MARTEN- BUD z siedzibą w Lublinie i w Nałęczowie

– z przetargu nieograniczonego na remont izolacji ścian fundamentowych w osiedlu Łęgi i zawarcie umowy na wykonanie tych prac z firmą P.P.H.U. „ASKOP” Lublin

Wyraził zgodę na ponowne przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonane izolacji garaży przy ulicy Biedronki 2 a.

zmiany zapisów w umowach

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zmiany zapisów w:
– umowach najmu lokali – § 2 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„§ 3 ust.3 Czynsz płatny będzie na konto Wynajmującego w terminie określonym w fakturze”

– umowach na dzierżawę terenu – § 4 otrzymuje brzmienie:
„§ 4 Dzierżawca zobowiązany jest uiszczać opłaty związane z dzierżawą na konto Wydzierżawiającego w terminie określonym w fakturze. W razie zwłoki w uiszczaniu należności, Wydzierżawiającemu służy prawo naliczania odsetek na podstawie obowiązujących przepisów”

We wszystkich fakturach zostanie określony : termin płatności 14 dni, sposób płatności – gotówka/przelew.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

Zarząd Spółdzielni w oparciu o „Regulamin naboru uczestników mieszkań realizowanych w SM „Czuby” zatwierdzony uchwałą Rady Nadzorczej Nr 7/1/2006 w dniu 31.01.2006 r., ustalił następujące zasady zawierania umów z uczestnikami budowy mieszkań w budynku przy ulicy Dziewanny 14: – (uszczegółowił propozycje zgłoszone na poprzednim posiedzeniu).

Zasady zawierania umów z uczestnikami budowy mieszkań przy ulicy Dziewanny 14

1. Kolejność zawierania umów:
a/ członkowie oczekujący na mieszkania w SM „Czuby” dokonują wyboru mieszkania zgodnie z numerem zawartej umowy określającej kolejność uzyskania mieszkania.
Członków oczekujących zawiadamia się indywidualnie wysłanym listem poleconym.

b/ członkowie mieszkający w Sm „Czuby”:

– rozpatruje się wszystkie podania członków złożone od 2004 r.
– wysyła się listem poleconym pisma zawiadamiające o rozpoczęciu budowy budynku wraz z prośbą o złożenie pisemnego potwierdzenia aktualności złożonej oferty nabycia mieszkania. Wybór mieszkania nabywa się w kolejności zgodnej z datą złożenia podania, a w przypadku jednakowej daty rejestracji podania decyduje kolejność wpisu w dzienniku korespondencyjnym.

c/ dzieci członków mieszkających w SM „Czuby”:
– rozpatruje się wszystkie podania złożone od 2004 r.
– wysyła się listem poleconym pisma zawiadamiające o rozpoczęciu budowy budynku wraz z prośbą o złożenie pisemnego potwierdzenia aktualności złożonej oferty nabycia mieszkania.Wybór mieszkania nabywa się w kolejności zgodnej z datą złożenia podania, a w przypadku jednakowej daty rejestracji podania decyduje kolejność wpisu w dzienniku korespondencyjnym.

2. Po zrealizowaniu działań określonych w pkt 1, w przypadku posiadania wolnych mieszkań w budynku – umieszczenie informacji o naborze dla członków mieszkających w Spółdzielni zgodnie z § 2 Regulaminu naboru uczestników mieszkań realizowanych w SM „Czuby”.

3. Numer miejsca postojowego w budynku przypisany jest z góry do każdego mieszkania.

4. Oferty od osób posiadających mieszkania w zasobach Spółdzielni nabyte na rynku wtórnym, które nie są członkami – traktuje się w kolejności ofert z zewnątrz.

5. W sprawach nie ujętych Regulaminem naboru i uchwałami Rady Nadzorczej decyzję podejmuje Zarząd Spółdzielni

– skreślił z rejestru na własną prośbę 1 członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

– wyraził zgodę na wzajemną zamianę lokalu mieszkalnego członkowi zam. przy ulicy Bursztynowej z osobą posiadającą nieruchomość poza Lublinem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka Spółdzielni i osoby zamieniającej mieszkanie.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 14.07.2008 r. zatrudnia nowego pracownika na czas określony do 09.10.2008 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Łęgi – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.07.2008 r. zmienił wysokość wynagrodzenia 2 pracownikom działu techniczno – eksploatacyjnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

– z dniem 01.08.2008 r. zmienił pracownikowi zatrudnionemu w dziale członkowsko – mieszkaniowym stanowisko – na inspektora ds. członkowsko – mieszkaniowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie