Protokół Nr 26/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 01.07.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.08..2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia w wysokości 8.334,67 zł, 1 członkowi i polecił skierować wniosek do komornika o egzekucję należności
– skierowania wniosków do komornika
– skierowania spraw na drogę postępowania sądowego
Zarząd Spóldzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania spraw na drogę postępowania sądowego wobec 24 dłużników członkom – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 20%
– 2 członkom w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowo wpłacanych rat normatywu:
– 2 członkom w wysokości 70 %
– 3 członkom w wysokości 50%
– rozłożenia na raty do spłaty odsetek
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spłatę w 12 miesięcznych ratach odsetek zasądzonych nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym, naliczonych z tytułu nieterminowej wpłaty zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania przy ulicy Dziewanny w Osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielń.
– przesunięcia terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkań w budynku przy ulicy Topazowej 4:
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu:
1. w trybie „zapytania ocenę” na prace remontowe w Osiedlu Ruta związane z wykonaniem naprawy zapadniętej nawierzchni z kostki brukowej na podjazdach do garaży budynku przy ulicy Różanej 16. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac ze wskazanym w protokole wykonawcą.
2. w trybie „zapytania o cenę” na remont posadzki na klatce schodowej w budynku przy ulicy Szaserów 9 w osiedlu Błonie- unieważnienie przetargu, z uwagi na brak środków
3. w trybie „zapytania o cenę” na wymianę okien na klatce schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 16, oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac przez wykonawcę wskazanego w protokole.
4. w trybie „zapytania o cenę” na usprawnienie wentylacji w mieszkaniach w Osiedlu Błonie., przeprowadzonego w dniu 26.06.2008 r. Wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac przez wykonawcę wskazanego w protokole.
– wykonania dodatkowych robót brukarskich
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu do umowy z dnia 02.04.2008 r. na wykonanie dodatkowego remontu ciągu przy ulicy Kaczeńcowej 2 w związku z uchwałą nr 09/06/06 Rady Osiedla Łęgi o podziale nadwyżki bilansowej za 2007 r.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na przedłużenie terminu załatwienia formalności związanych z uzyskaniem spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu 3 osobom – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób ubiegających się o członkostwo.
– przyjął w poczet członków 5 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
– wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w dniu 21.07.2008 o godz.15:00 na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali
– przy ulicy Różanej 3/75 – pow. użytkowa 33,60 m2, cena wywoławcza 118.205,00 zł
– przy ulicy Różanej 3/24 – pow. użytkowa 48,50 m2, cena wywoławcza 176.418,00 zł
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 30.06.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na rentę inwalidzką z pracownikiem zatrudnionym w dziale księgowości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni