Protokół Nr 25/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 24
.06.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.

– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.

przesunięcia terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania w budynku przy ulicy Topazowej 4:
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.

zaprzestania naliczania opłat w poz. wieczyste użytkowanie gruntu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek o zaprzestanie naliczania opłat w pozycji „wieczyste użytkowanie gruntu”, które to opłaty zostaną rozliczone indywidualnie z mieszkańcami w terminie późniejszym zgodnie z załączonym do wniosku wyliczeniem.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu:

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wykonanie izolacji:
– garaży przy ulicy Bocianiej 1,
– Biedronki 5/21 Biedronki 5/38
– Tymiankowa 1/8, Tymiankowa 58/17
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu nieograniczonego na remont instalacji odgromowej w Osiedlu „Łęgi”, wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac przez firmę „GAMA – SYSTEM’.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka Spółdzielni.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 osobie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– przedłużył umowę o pracę z instruktorem ds. społ.- wych. w Klubie Osiedla „Łęgi”, w wymiarze 1/2 etatu na okres od 01.07.2008 r. do 30.09.2007 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków umowy o pracę i płacę- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– zatrudnił z dniem 01.07.2008 r. do 31.07.2008 r. w wymiarze 3/4 etatu pracownika na stanowisku instruktora ds. społ. – wych. w klubie Osiedla „Łęgi”- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.07.2008 r. przeniósł pracownika zatrudnionego w dziale eksploatacyjno – technicznym na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych z zachowaniem dotychczasowych warunków umowy o pracę i płacę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.07.2008 r. zmienił wynagrodzenie zasadnicze pracownikom Administracji Osiedla „Błonie”- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:51, 13 maja 2016

Kategorie: 2008