Protokół Nr 23/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 11.06.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowo wpłacanych rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 647,26 zł, wyraził zgodę na wpłatę pozostałej kwoty odsetek w wysokości 1.000zł w 5 miesięcznych ratach
– 1 członkowi w wysokości 100%
– rozliczenia mieszkań:
1. przy ulicy Różanej zwolnionego przez dłużnika Spółdzielni
– wartość lokalu – 176.418,00 zł
– wkład budowlany do zwrotu – 42.965,42 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika Spółdzielni.
2. przy ulicy Różanej zwolnionego przez dłużnika Spółdzielni
– wartość lokalu – 118.205,00 zł,
– wkład budowlany do zwrotu 117.144,21 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika Spółdzielni.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia 5 mieszkań w budynku przy ulicy Topazowej 4 do dnia 31.12. 2008 r.- termin ostateczny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
– zmiany stawki opłat eksploatacyjnych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę opłat eksploatacyjnych od 01.07.2008 r.
1. – za dostawę gazu w Osiedlu „Ruta” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku – za dostawę gazu w Osiedlu „Łęgi” – zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku
2. odpis na fundusz remontowy nieruchomości w budynku przy ulicy Romantycznej 6 ze stawki 0,59 zł/m2 na 1,55 zł/m2 – zgodnie z uchwałą Rady Osiedla nr 25/08
2. – stawek opłat za wywóz nieczystości w Osiedlu „Ruta” zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku – stawek opłat za wywóz nieczystości w Osiedlu „Łęgi zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku,
– stawek za wywóz nieczystości w Osiedlu „Skarpa” zgodnie z uchwałą Rady Osiedla nr 24/08
Zmianę wysokości stawek za wywóz nieczystości przedłoży do zatwierdzenia Radzie Nadzorczej na podstawie § 87 ust.1 pkt 1 Statutu Spółdzielni.
– spisania w koszty operacyjne osiedla „Skarpa” nierozliczonych kwot
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. spisania w koszty operacyjne lub przychody osiedla „Skarpa” nierozliczonych kwot z użytkownikami parkingów w wysokości:
– koszty kwoty 4.063,87 zł
– przychody kwoty 1.627,22 zł
– Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za, podjął uchwałę nr 39/08 w sprawie zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiących podstawę do wyliczenia ekwiwalentu oraz zatwierdzenia załączników Nr 1 i Nr 2 Instrukcji BHP Nr 1/99 z dnia 1 lipca 1999 r. Prezesa Zarządu dot. ekwiwalentu pieniężnego za i naprawę odzieży roboczej – w tym miejscu w protokole umieszczono treść uchwały.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu:
2. w trybie „zapytania o cenę” na czyszczenie posadzki klatki schodowej budynku Szaserów 9 zgodnie z rzeczowo – finansowym planem remontów na 2008 r. oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
3. w trybie „zapytania o cenę” na naprawę zapadniętej nawierzchni z kostki brukowej na podjazdach do garaży budynków przy ulicy Różanej 16 – (zgodnie z § 45 pkt 2 ppkt 1 Regulaminu udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane) oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
4. w trybie „zapytania o cenę” na wymianę stolarki okiennej klatki schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 16, oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka Spółdzielni.
– wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej skierowanego wniosku o podjęcie uchwały o wykluczeniu ze Spółdzielni wobec 2 członków – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– udzielił pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Administracji osiedla „Łęgi” urlopu bezpłatnego w okresie od 09.07.2008 r. do 09.10.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– nie przedłużył umowy o pracę z niżej wymienionymi pracownikami:
1. gospodarzem rejonu z osiedla „Ruta”,
2. instruktorem ds. społ. – wych. w klubie „Między Nami”,
3. instruktorem ds. społ. – wych. w klubie „Między Nami”,
4. inspektorem ds. zieleni w dziale techniczno – eksploatacyjnym – w tym miejscu
w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
– przedłużył umowę o pracę z niżej wymienionymi pracownikami:
1. w wymiarze 1/4 etatu na czas określony do 30.03.2009 r. na stanowisku inspektora ds. społ. – wych. w klubie „Między Nami” z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia.
2. w wymiarze 1/2 etatu na czas nieokreślony na stanowisku inspektora ds. finansowo – księgowych z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia.
3. w wymiarze 1 etatu na czas określony tj. do dnia 30.09.2008 r. na stanowisku inspektora ds. technicznych w osiedlu „Ruta” z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia.
4. w wymiarze 1 etatu na czas określony do dnia 14.07.2009 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta”.
5. w wymiarze 1 etatu na czas określony do dnia 14.10.2008 r. na stanowisku kasjera z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
– Zarząd Spółdzielni jednogłośnie – 3za, podjął uchwałę nr 38/08 w sprawie zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z 2.08.1996 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono treść uchwały.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni