ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 22/2008 z dnia 03.06.2008 r.

Protokół Nr 22/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 03
.06.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.

– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.03.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05.2009 r.

Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia 1 członkowi i polecił skierować wniosek do komornika o egzekucję należności.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowo wpłacanych rat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 80% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania,
– 1 członkowi w wysokości 50%

odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty zaliczki na wkład

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania:

– naliczonych nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym w wysokości 3.012,56 zł oraz odsetek za zwłokę zasądzonych nakazem zapłaty w wysokości 2.824,48 zł – członkom Spółdzielni zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

– naliczonych nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym w wysokości 43,45 zł – członkom Spółdzielni zam. Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

rozliczenia mieszkania przy ulicy Dziewanny

Zarząd Spółdzielni zaakceptował rozliczenie mieszkania zwolnionego przez dłużnika Spółdzielni – ustalonego w wariancie II wniosku – cena wywoławcza na przetarg w wysokości 264.421,62 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika Spółdzielni.

przesunięcia terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania przy ulicy Topazowej członkowi Spółdzielni – do dnia 29.08.2008 r., bez naliczania odsetek – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka Spółdzielni.

udzielenia pożyczki wewnętrznej dla osiedla „Łęgi”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na udzielenie pożyczki wewnętrznej z funduszu zasobowego Spółdzielni na roboty dociepleniowe ścian szczytowych w wysokości 1.591.550,00zł. Docieplenie realizowane będzie w trzech etapach w latach 2008, 2009 i 2010.

zmiany stawki opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę opłat eksploatacyjnych za energię elektryczną w garażach osiedla Ruta od 01.07.2008 r. – zgodnie z załączonym do wniosku zestawieniem.

zmiany wysokości opłat za konserwację domofonów

Zarząd Spółdzielni zaakceptował zmianę wysokości opłat w pozycji konserwacja domofonów od lipca do grudnia 2008 dla mieszkańców budynku przy ulicy Watykańskiej 8, od nr 59 – 89, 60 A, 89 A, 89 B do kwoty 2,17 zł brutto.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty związane z dociepleniem ścian zewnętrznych budynków mieszkalnych w osiedlu „Ruta”, „Błonie”, „Widok”, „Poręba” w trybie przetargu nieograniczonego – zgodnie z przepisami Ustawy Prawo o Zamówień Publicznych.

zatwierdzenie wyniku przetargu na prace związane z remontem tarasów nad garażami

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg nieograniczony na prace związane z remontem tarasów nad garażami w budynkach przy ulicy Watykańskiej 8, 10 – (wpłynęła tylko 1 oferta, która nie spełniała warunków SIWZ)
Polecił ogłosić nowy przetargu na wykonanie w/w prac w trybie „zapytania o cenę”- wysłać zapytanie co najmniej do 4 firm.

pilnego udzielenia zamówienia na wykonanie koszenia trawy

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. pilnego udzielenia zamówienia na wykonanie koszenia trawy w osiedlu „Ruta” zgodnie z § 46 ust.2 pkt 1 Regulaminu udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne ,
konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” – tj. udzielenia zamówienia w trybie „z wolnej ręki” firmie „Ogrody”.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– nie wyraził zgody na przyjęcie w poczet członków osoby zam. przy ulicy Bursztynowej w związku z nieuregulowaną sytuacją prawną mieszkania – nieustaleniu spadkobierców – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe ubiegającej się o przyjęcie w poczet członków,

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 16.06.2008 r. przyjął do pracy pracownika na stanowisko kasjera, na okres próbny trzech miesięcy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie