Protokół Nr 22/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 03.06.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.03.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05.2009 r.
Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia 1 członkowi i polecił skierować wniosek do komornika o egzekucję należności.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowo wpłacanych rat normatywu
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 80% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania,
– 1 członkowi w wysokości 50%
– odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty zaliczki na wkład
– naliczonych nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym w wysokości 3.012,56 zł oraz odsetek za zwłokę zasądzonych nakazem zapłaty w wysokości 2.824,48 zł – członkom Spółdzielni zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
– naliczonych nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym w wysokości 43,45 zł – członkom Spółdzielni zam. Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
– rozliczenia mieszkania przy ulicy Dziewanny
– przesunięcia terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania przy ulicy Topazowej członkowi Spółdzielni – do dnia 29.08.2008 r., bez naliczania odsetek – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka Spółdzielni.
– udzielenia pożyczki wewnętrznej dla osiedla „Łęgi”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na udzielenie pożyczki wewnętrznej z funduszu zasobowego Spółdzielni na roboty dociepleniowe ścian szczytowych w wysokości 1.591.550,00zł. Docieplenie realizowane będzie w trzech etapach w latach 2008, 2009 i 2010.
– zmiany stawki opłat eksploatacyjnych
– zmiany wysokości opłat za konserwację domofonów
Zarząd Spółdzielni zaakceptował zmianę wysokości opłat w pozycji konserwacja domofonów od lipca do grudnia 2008 dla mieszkańców budynku przy ulicy Watykańskiej 8, od nr 59 – 89, 60 A, 89 A, 89 B do kwoty 2,17 zł brutto.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
– zatwierdzenie wyniku przetargu na prace związane z remontem tarasów nad garażami
Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg nieograniczony na prace związane z remontem tarasów nad garażami w budynkach przy ulicy Watykańskiej 8, 10 – (wpłynęła tylko 1 oferta, która nie spełniała warunków SIWZ)
Polecił ogłosić nowy przetargu na wykonanie w/w prac w trybie „zapytania o cenę”- wysłać zapytanie co najmniej do 4 firm.
– pilnego udzielenia zamówienia na wykonanie koszenia trawy
konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” – tj. udzielenia zamówienia w trybie „z wolnej ręki” firmie „Ogrody”.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni