ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 20/2008 z dnia 20.05.2008 r.

Protokół Nr 20/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 20
.05.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3 Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4 Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5 Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.05.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05.2009 r.

Zarząd wyraził zgodę:

1. na zawarcie ugody na spłatę zadłużenia z tytułu dopłaty do zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego członkom Spółdzielni zam. przy ulicy Dziewanny (kwotę dopłatę do zaliczki w 30 miesięcznych ratach, koszty sądowe do natychmiastowej spłaty, decyzję co odstąpienia od naliczania odsetek podejmie po spłacie zadłużenia zaliczki na wkład, w przypadku nie realizowania warunków ugody – Zarząd Spółdzielni skieruje wniosek do komornika o egzekucję należności) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe  członków Spółdzielni.

2. przesunięcia terminu spłaty zadłużenia bieżących rat normatywu do 31.05.2008 r.
– 1 członkowi.
– wycofania wniosku od komornika

Zarząd Spółdzielni wyraził zgody na wycofanie od komornika wniosku i zawieszenie postępowania egzekucyjnego do dnia 15.07.2008 r. wszczętego wobec członka Spółdzielni zam. przy ulicy Radości, która po przejściu emeryturę uzyska środki do spłaty zadłużenia wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka Spółdzielni.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100% – jednemu z nich pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– 5 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu od nieterminowo wpłacanych rat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 100% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– wydania zaświadczenia do banku,

Zarząd Spółdzielni postanowił podtrzymać swoją decyzję w sprawie odmowy wydania zaświadczenia do banku, określającego wysokość zadłużenia z tytułu wkładu budowlanego, występującego na mieszkaniu przy ulicy Agatowej do którego w/w utracili tytuł prawny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

podziału kosztów działu inwestycji za kwiecień 2008 r. oraz następne

Zarząd Spółdzielni: podział kosztów działu inwestycji oraz kosztów Zarządu za miesiące w których nie będzie jeszcze nakładów inwestycyjnych należy kwalifikować proporcjonalnie do powierzchni dwóch przygotowywanych do realizacji zadań.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

podjęcia uchwał ostatecznych w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomości.

Zarząd Spółdzielni podpisał uchwały w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomościach:

– nr 13/2008 r. ulica Bursztynowa 23 – działki 3/33, 47/7, 50/2, 53/5
– nr 14/2008 r. ulica Bursztynowa 25 – działki 47/9, 53/2,
– nr 16/2008 r. ulica Bociania 1 – działki 26, 5/8,
– nr 17/2008 r. ulica Dziewanny 4 – działki 42/6, 2/39,
– nr 18/2008 r. ulica Dziewanny 6 – działki 42/7,
– nr 19/2008 r. ulica Dziewanny 8 – działki 42/8,
– nr 20/2008 r. ulica Dziewanny 10 – działki 42/9,
– nr 21/2008 r. ulica Dziewanny 12 – działki 42/10,
– nr 22/2008 r. ulica Różana 12 – działki 43/3, 2/75,
– nr 23/2008 r. ulica Różana 14 – działki 43/5,
– nr 24/2008 r. ulica Różana 16 – działki 43/8,
– nr 25/2008 r. ulica Różana 18 – działki 43/6,
– nr 26/2008 r. ulica Różana 20 – działki 43/4, 2/76,
– nr 27/2008 r. ulica Różana 22 – działki 43/7.

powołania komisji do rozpoznania sprawy – zgłoszonej reklamacji

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na powołanie komisji w składzie zaproponowanym we wniosku kierownika Administracji Osiedla „Skarpa” – do rozpoznania i załatwienia sprawy- nie uznania przez członka Spółdzielni ustaleń jakich dokonali pracownicy Administracji w mieszkaniu w/w – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka Spółdzielni.

usunięcia usterek gwarancyjnych w mieszkaniu przy ulicy Kaczeńcowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie „BUDREX” w Lublinie wykonanie uszczelnienia elewacji i tarasu w mieszkaniu przy ulicy Kaczeńcowej.
Zgodnie z § 10 pkt 6 umowy zlecenie obcej firmie usunięcia usterek na koszt wykonawcy spowodowane zostało brakiem wywiązania się ze zobowiązań gwarancyjnych wykonawcy docieplenia.

zaakceptowania wniosku w sprawie:
1. zmiany uchwały Zarządu nr 17/2008 w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności mieszkania przy ulicy Dziewanny 4
2. zmiany uchwały Zarządu nr 17/2008 w sprawie kreślenia przedmiotu odrębnej własności mieszkania przy ulicy Dziewanny 8

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na realizację wniosku z uwagi fakt, że wskazane we wnioskach wózkownie zostały ujęte jako mienie wspólne – użytkowanie w/w pomieszczeń może odbywać się na zasadzie najmu.

zmiany najemcy lokalu przy ulicy Romantycznej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Romantycznej z obecnego na nowego najemcę (§ 1 pkt 4 lit. b Regulaminu najmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby”). Branża, stawka najmu okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemców lokalu.

dzierżawy terenu przy ulicy Jutrzenki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę dotychczasowemu dzierżawcy na zmianę warunków umowy na dzierżawę terenu w nieruchomości 16 EB. Obiekt usytuowany na dzierżawionym terenie winien być obiektem tymczasowym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– zaakceptował wniosek o zatrudnieniu pracownika na stanowisku dozorcy mienia na parkingu strzeżonym w wymiarze 1/2 etatu na czas określony od 01.06.2008 r. do 30.09.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie oraz działające w Spółdzielni związki zawodowe zawarli poniższy protokół dodatkowy do zakładowego układu zbiorowego pracy likwidujący dyżury pogotowia technicznego pełnionego w domu przez pracowników zatrudnionych przy konserwacji urządzeń elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych oraz zmieniające tabele stawek płac w związku ze wzrostem od 1.01.2008 r. minimalnego wynagrodzenia.

Po zarejestrowaniu protokołu dodatkowego przez Państwową Inspekcję Pracy powyższe zmiany zostaną wprowadzone do umów o pracę zawartych z pracownikami poprzez wypowiedzenia zmieniające z zachowaniem okresów wypowiedzenia.

W tym miejscu w protokole umieszczono protokół dodatkowy nr 10 z dnia 20.05.2008 r. do zakładowego układu zbiorowego pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dnia 15.09.1999 r.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie