Protokół Nr 19/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 13.05.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. – termin ostateczny,
oraz spłatę zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu:
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2008 r.
– skierowanie pozwów o zapłatę należności
– wycofania wniosku od komornika
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
– 2 członkom w wysokości 50%
– odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu od nieterminowo wpłacanych rat normatywu
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka , postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi nie wyraził na odstąpienie od naliczania odsetek, wyraził zgodę na ich spłatę w 12 miesięcznych ratach.
– wstrzymania licytacji mieszkania
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia SIWZ oraz wyrażenia zgody na ogłoszenie przetargu,
Zarząd Spółdzielni zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na prace remontowe w osiedlu „Ruta”, wyraził zgodę na ogłoszenie przetargu na wykonanie remontu tarasów nad garażami w budynkach przy6 ulicy Watykańskiej 8, 10 oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu,
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– zatwierdził wynik przetargu z dnia 12.05.2008 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokalu mieszkalnego przy ulicy Różanej – na rzecz 2 oferentów, którzy zaoferowali cenę wywoławczą – w tym miejscu;
– przyjął w poczet członków 4 osobę;
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– zaakceptował wniosek o zmianie wysokości wynagrodzenia konserwatorowi zieleni Administracji Osiedla „Skarpa”.
Ad 6.
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni