Protokół Nr 19/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 13
.05.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. – termin ostateczny,

oraz spłatę zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu:
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2008 r.

– skierowanie pozwów o zapłatę należności

Zarząd Spółdzielni postanowił skierować do Sądu pozwy o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych wobec wymienionych w załączniku 38 dłużników – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

wycofania wniosku od komornika

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na wycofanie od komornika wniosku i zawieszenie postępowania egzekucyjnego wszczętego wobec członka zam. przy ulicy Radości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 2 członkom w wysokości 50%

odstąpienia od naliczania odsetek z tytułu od nieterminowo wpłacanych rat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka , postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 3 członkom w wysokości  50%
– 1 członkowi w wysokości  70%
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi nie wyraził na odstąpienie od naliczania odsetek, wyraził zgodę na ich spłatę w 12 miesięcznych ratach.

wstrzymania licytacji mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wstrzymanie na okres 6 miesięcy licytacji mieszkania przy ulicy Wiklinowej zajmowanego przez członków Spółdzielni, na koncie którego występuje zadłużenie w wysokości 26.665,81 zł. W/w zdecydowali się na sprzedaż mieszkania, gdyż nie mają środków na spłatę zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia SIWZ oraz wyrażenia zgody na ogłoszenie przetargu,

Zarząd Spółdzielni zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na prace remontowe w osiedlu „Ruta”, wyraził zgodę na ogłoszenie przetargu na wykonanie remontu tarasów nad garażami w budynkach przy6 ulicy Watykańskiej 8, 10 oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia protokołu z przetargu,

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie zapytania o cenę na zakup zestawu komputerowego dla Administracji osiedla „Błonie” oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy ze wskazanym w protokole oferentem.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członka, w związku z przepisaniem mieszkania na córkę wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i jego córki;

– zatwierdził wynik przetargu z dnia 12.05.2008 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokalu mieszkalnego przy ulicy Różanej – na rzecz 2 oferentów, którzy zaoferowali cenę wywoławczą – w tym miejscu;

– przyjął w poczet członków 4 osobę;

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– zaakceptował wniosek o zmianie wysokości wynagrodzenia konserwatorowi zieleni Administracji Osiedla „Skarpa”.

Ad 6.
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:24, 13 maja 2016

Kategorie: 2008