ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 16/2008 z dnia 22.04.2008 r.

Protokół Nr 16/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 22
.04.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom w terminie do 31.07.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. – termin ostateczny,
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.
Nie wyraził zgody na przedłużenie terminy spłaty kwoty 10.810,04 zł – 1 członkowi i polecił skierować wniosek do komornika o egzekucję należności.

skierowanie wniosków do komornika

Zarząd Spółdzielni postanowił skierować wnioski do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec 17 dłużników wymienionych w załączniku – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników;

zakończenia postępowania komorniczego

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zakończenie postępowania komorniczego wobec wykluczonego członka zam. przy ulicy Radości i spłatę przez w/w kwoty 7.053,66 zł bezpośrednio do Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe wykluczonego członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości   50%

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych z tytułu od nieterminowo wpłacanych rat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić członkowi zam. przy ulicy Bursztynowej od wymagalności zapłaty odsetek od nieterminowych wpłat normatywu – bieżących wysokości 106,57 zł, oraz odsetek po nakazie zapłaty w kwocie 373,64 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty związane z wymianą wodomierzy w lokalach mieszkalnych w osiedlu „Widok” i zaakceptował wniosek komisji przetargowej dot. wyboru firmy do wykonania tych robót.

przeprowadzenia referendum w nieruchomości ER – 18/24

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przeprowadzenia referendum wśród członków Spółdzielni i właściciel mieszkań w budynku przy ulicy Sasankowej 4 celem uzyskania ich opinii w sprawie zamiaru budowy wiatrołapu przed wejściem do budynku.

wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie w dniu 30.04.2008 r. przetargu w trybie „zapytania o cenę” na zakup zestawu komputerowego dla Administracji Osiedla „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zmiany udziałowców spółki cywilnej RODAN – najemcy lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksów do umów najmu lokali użytkowych położonych przy ulicy Dragonów 2 w związku ze zmianą udziałowców spółki RODAN.

zlecenia opracowania dokumentacji technicznej remontu garaży przy ulicy Bocianiej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie Pracowni Projektowej „ARCHKON” wykonania Dokumentacji Technicznej remontu budynku i kanalizacji deszczowej przy ulicy Bocianiej 1 .(Organizowane przetargi w trybie nieograniczonym nie przyniosły zainteresowania innych biur projektowych.)

wynajmu pomieszczenia w podpiwniczeniu przy ulicy Watykańskiej 4

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę obecnemu najemcy na wynajem pomieszczenia toalety w podpiwniczeniu budynku przy ulicy Watykańskiej 4 dla potrzeb siłowni.
Toaleta wykonana z pomieszczeń archiwum oc zostanie udostępniona pracownikom myjni samochodowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

obciążenia członka zam. przy ulicy Różanej

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. obciążenia na podstawie § 1 Regulaminu rozliczania wody wodociągowej w lokalach i budynkach Spółdzielni oraz użytkowania indywidualnych wodomierzy i ustalania opłat za wodę w SM „Czuby” – członka Spółdzielni – karą w wysokości kwoty będącej równowartością 100 m3, wody zgodnie z załączoną do wniosku notą księgową – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

projektu uchwały w sprawie odrębnej własności lokali

Zarząd Spółdzielni podpisał projekty uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomościach:

– nr 30/2008 ulica Bursztynowa 6, 8, 10 – działki 53/2 i 104/8
– nr 31/2008 ulica Bursztynowa 1 – działki 67/13 i 105/42
– nr 32/2008 ulica Bursztynowa 1 C – działki 67/14 i 12/10
– nr 33/2008 ulica Agatowa 12 – działki 67/6 i8 71/6
– nr 34/2008 ulica Agatowa 14 – działki 67/9 , 12/11 i 19/7
– nr 35/2008 ulica Agatowa 16 – działki 67/12, 67/10, 12/12 i 19/8

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członka Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka;

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 01.05.2008 r. zmienia wymiar czasu pracy pracownikowi Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;

– z dniem 01.05.2008 r. przedłuża umowę o pracę do dnia 13.02.2009 r. z konserwatorem ogólnobudowlanym w osiedlu „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;

– z dniem 01.05.2008 r. przedłuża umowę o pracę na czas nieokreślony z inspektorem ds. finansowo – księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;

– przekazał do konsultacji związkom zawodowym – zmiany do Układu Zbiorowego Pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie zawarte w Protokole nr 10.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie