ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 14/2008 z dnia 08.04.2008 r.

Protokół Nr 14/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 08
.04.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

-1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
-1 członkowi nie wyraził zgody na zawieszenie postępowania komorniczego i umożliwienie spłaty zadłużenia w ratach do czerwca 2009 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%

zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot kwoty 1.344,24 zł nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych członka – powstałej w wyniku przelewania z konta w/w kwoty wyższych niż wysokość czynszu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zwrotu kosztów za organizację zawodów

Zarząd Spółdzielni zatwierdził zwrot kosztów poniesionych na organizację zawodów o „Puchar Prezesa Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” zgodnie ze specyfikacją z dnia 01.04.2006 r.- z kosztów Zarządu.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetarg nieograniczonego na prace remontowe w osiedlu „Ruta”, zaakceptował wnioski komisji przetargowej dot. wyboru wykonawców robót:

– remonty balkonów, remont tarasów i uszczelnienie gazonów kwiatowych, wykonanie izolacji i uzupełnienia wykładziny ścian wjazdów do garaży – Przedsiębiorstwo Handlowo – Budowlane CHEOPS w Lublinie,
– uszczelnienie złączy płyt ściennych – ALPIHAZ w Lublinie
– remont dachów – KAM DACH Usługi Budowlane w Lublinie

wykupu lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody realizację wniosku najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Tymiankowej na wykup przedmiotowego lokalu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 4 osoby w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– zaakceptował wniosek dot. zatrudnienia pracownika na stanowisku kasjera na okres próbny trzech miesięcy, w pełnym wymiarze czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6.
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie