Protokół Nr 13/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02.04.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2008 r. – termin ostateczny (z tytułu spłaty bieżących rat normatywu)
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2008 r. – termin ostateczny,
– skierowanie na drogę postępowania sądowego spraw o zapłatę:
Zarząd Spółdzielni postanowił skierować na drogę postępowania sądowego sprawy o zapłatę należności – wobec 6 osób, które nie uregulowały należności czynszowych pomimo wezwań do zapłaty – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– wystąpienia do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego
– nie kierowania zadłużenia zasądzonego nakazem zapłaty do egzekucji komorniczej
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 40%,
– 2 członkom w wysokości 50%,
– 1 członkowi w wysokości 70%,
– 1 członkowi w wysokości 80%,
– 4 członkom w wysokości 100%.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu i wpłaty wkładu budowlanego
– 1 członkowi Spółdzielni w 100% naliczonych od nieterminowych wpłat bieżących i naliczonych po nakazie zapłaty, nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek z nakazu zapłaty
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100% (nieterminowo wniesionego wkładu)
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100% (zaliczki na wkład budowlany)
– spisania w pozostałe koszty operacyjne Osiedla „Łęgi” kwoty 102 zł
– wypłaty wkładu budowlanego
– zakupu drukarki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup drukarki na potrzeby działu sekcji ds. analiz ekonomicznych i marketingu.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
– zmiany najemcy lokalu przy ulicy Tatarakowej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Tatarakowej (zgodnie z § 1 pkt 4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby”). Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia pozostaje bez zmiany – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawców.
– dzierżawy terenu przy ulicy Radości.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na wystąpienie z rejestru 2 członków – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– przyjął w poczet członków 6 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad. 5 Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
1. pracownika w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta” z dniem 01.04.2008 r. na okres próbny do dnia 30.06.2008 r. w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
2. pracownika w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu „Łęgi” z dniem 07.04.2008 r. na zastępstwo za pracownika przebywającego na urlopie bezpłatnym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
3. pracownika w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu „Łęgi” z dniem 01.04.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni