ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 11/2008 z dnia 18-19.03.2008 r.

Protokół Nr 11/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniach 18
19.03.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Zastępca Głównego Księgowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi – 3 rata po 1000 zł,
– 4 ratach pozostałą kwotę w terminie do 31.07.2008 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 2 członkom w wysokości 75%, 1 członkowi w wysokości 100%,

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek:
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 50% pod warunkiem uregulowania pozostałej kwoty w terminie do 30.04.2008 r.

skierowania wniosków do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwał o wykluczeniu ze Spółdzielni

Zarząd zaakceptował wniosek dot. przekazania do Rady Nadzorczej wniosków o:
– pozbawienie członkostwa przez wykreślenie ze Spółdzielni 7 członków umieszczonych w poniższym wykazie na podstawie § 67 ust.2 Statutu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Wskazane osoby zbyły prawo do lokalu i nie złożyły wniosku o wystąpienie z członkostwa.- pozbawienia członkostwa przez wykluczenie ze Spółdzielni członka zam. przy ulicy Dziewanny – zadłużenie w wysokości 86.208,82 zł. Podejmowane przez Spółdzielnię działania mające na celu egzekucję należności nie dały rezultatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni nadpłaty w kwocie 1.687,03 zł zgromadzonej na koncie opłat czynszowych przez członka Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zaksięgowania w pozostałe przychody operacyjne Zarządu:
1. „sum do wyjaśnienia” – kwoty 611,28 zł ujętej w załączniku a dot. nieprawidłowego księgowania z lat 2001 – 2003.
2. „sum do wyjaśnienia” – kwoty 301.02 zł ujętej w załączniku a dot. nieprawidłowego księgowania z lat 2001 – 2003.

zatwierdzenia planu amortyzacji środków trwałych

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych na rok 2008 wg załącznika.

zakupu komputera,

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu nowego komputera do sekcji analiz ekonomicznych w związku z częstymi awariami.

zaksięgowania w pozostałe koszty Osiedla „Błonie”,

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek radcy prawnego dot. zaksięgowania w pozostałe koszty operacyjne osiedla „Błonie” kwoty 73,20 zł – zaległości za dzierżawę gruntu powstałą w styczniu 2006 r. Przekazane do radcy prawnego dokumenty nie obejmowały powyższej kwoty.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły z przetargów
a) na roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych w budynkach osiedla „Skarpa” i „Ruta”.
Kierując się rachunkiem ekonomicznym Zarząd zatwierdził do wykonania tych robót Firmę PERFEKT.

b) na wykonanie robót brukarskich w osiedlach „Skarpa”, „Ruta”, „Łęgi”, „Błonie”.

Zatwierdził wniosek komisji przetargowej dot. wyboru do wykonania tych robót w osiedlu „Skarpa” oferty Komunalnego Przedsiębiorstwa Robót Drogowych w Lublinie do robót w osiedlu Ruta i Łęgi oferty Zakładu Usługowo-Handlowego EKSAM w Lublinie, w osiedlu Błonie oferty przedsiębiorstwa Handlowo-Budowlanego CHEOPS w Lublinie

wykonania dodatkowych robót:

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie wykonania firmie Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego wykonującej przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej w osiedlu:
– przeglądu i pomiaru instalacji elektrycznej i odgromowej w 34 boksów garażowych,
– wykonanie prac dodatkowych w instalacji elektrycznej w/w garaży ,
– wykonanie robót dodatkowych w celu prawidłowego działania instalacji odgromowych na wieżowcach.

wyboru wykonawcy robót – wymiana wodomierzy w mieszkaniach lokatorskich,

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na wymianę wodomierzy w osiedlu „Widok” w trybie przetargu nieograniczonego.
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na w/w roboty oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

dzierżawy terenu przy ulicy Jutrzenki – mienie spółdzielni.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dzierżawę terenu w nieruchomości 16 ER dzierżawcy – obiekt tymczasowy – nie związany trwale z gruntem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.

zakup pianina elektrycznego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup pianina elektrycznego dla potrzeb prowadzonej w klubie „Między Nami” działalności merytorycznej

projektu uchwały w sprawie odrębnej własności lokali.

Zarząd Spółdzielni podpisał projekty uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomościach:

– nr 13/2008 ulica Bursztynowa 23 – działka 3/33,47/7, 50/2, 53/5,
– nr 14/2008 ulica Bursztynowa 25 – działka 47/9,53/2,
– nr 15/2008 ulica Topazowa 4 – działka 49/3,49/8, 3/40,
– nr 16/2008 ulica Bociania 1 – działka 26,5/8,
– nr 17/2008 ulica Dziewanny 4 – działka 42/6, 2/39,
– nr 18/2008 ulica Dziewanny 6 – działka 42/7,
– nr 19/2008 ulica Dziewanny 8 – działka 42/8,
– nr 20/2008 ulica Dziewanny 10 – działka 42/9,
– nr 21/2008 ulica Dziewanny 12 – działka 42/10, 2/40,
– nr 22/2008 ulica Różana 12 – działka 43/3,2/75,
– nr 23/2008 ulica Różana 14 – działka 43/5,
– nr 24/2008 ulica Różana 16 – działka 43/8,
– nr 25/2008 ulica Różana 18 – działka 43/6,
– nr 26/2008 ulica Różana 20 – działka 43/4, 28/20,
– nr 27/2008 ulica Różana 22 – działka 43/7.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę mieszkania 2 członkom Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków i osób zamieniających się.

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 01.04.2008 r. zmienił pracownikowi wymiar czasu pracy z 1/2 etatu na 3/4 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.03.2008 r. zmienił wysokość wynagrodzenia pracownikowi zatrudnionemu w dziale ds. administracyjnych i pracowniczych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.04.2008 r. zatrudni nowego pracownika na stanowisku konserwatora ogólnobudowlanego na okres próbny 1 miesiąca – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego pracownika.

– z dniem 31.03.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem działu księgowości finansowej na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.04.2008 r. zatrudni pracownika na czas określony do dnia 30.09.2008 r. na stanowisku inspektora ds. finansowo- księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.04.2008 r. zmienia pracownikowi Administracji Osiedla „Błonie” wymiar czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.04.2008 r. przyjmie pracownika czas określony do 31.12.2008 r. na stanowisko inspektora ds. technicznych w Administracji Osiedla „Skarpa” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za, podjął uchwały:

1) nr 28 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 19.03.2008 r. w sprawie naliczenia i podziału środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych na poszczególne rodzaje działalności w 2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst uchwały wraz z załącznikami;

2) nr 29 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 19.03.2008 r. w sprawie zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z 2.08.1996 r. oraz ogłoszenia tekstu jednolitego regulaminu – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst uchwały wraz z załącznikami.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie