Protokół Nr 11/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniach 18–19.03.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Zastępca Głównego Księgowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi – 3 rata po 1000 zł,
– 4 ratach pozostałą kwotę w terminie do 31.07.2008 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek:
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 50% pod warunkiem uregulowania pozostałej kwoty w terminie do 30.04.2008 r.
– skierowania wniosków do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwał o wykluczeniu ze Spółdzielni
Zarząd zaakceptował wniosek dot. przekazania do Rady Nadzorczej wniosków o:
– pozbawienie członkostwa przez wykreślenie ze Spółdzielni 7 członków umieszczonych w poniższym wykazie na podstawie § 67 ust.2 Statutu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Wskazane osoby zbyły prawo do lokalu i nie złożyły wniosku o wystąpienie z członkostwa.- pozbawienia członkostwa przez wykluczenie ze Spółdzielni członka zam. przy ulicy Dziewanny – zadłużenie w wysokości 86.208,82 zł. Podejmowane przez Spółdzielnię działania mające na celu egzekucję należności nie dały rezultatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych
Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni nadpłaty w kwocie 1.687,03 zł zgromadzonej na koncie opłat czynszowych przez członka Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– zaksięgowania w pozostałe przychody operacyjne Zarządu:
1. „sum do wyjaśnienia” – kwoty 611,28 zł ujętej w załączniku a dot. nieprawidłowego księgowania z lat 2001 – 2003.
2. „sum do wyjaśnienia” – kwoty 301.02 zł ujętej w załączniku a dot. nieprawidłowego księgowania z lat 2001 – 2003.
– zatwierdzenia planu amortyzacji środków trwałych
Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych na rok 2008 wg załącznika.
– zakupu komputera,
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu nowego komputera do sekcji analiz ekonomicznych w związku z częstymi awariami.
– zaksięgowania w pozostałe koszty Osiedla „Błonie”,
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły z przetargów
a) na roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych w budynkach osiedla „Skarpa” i „Ruta”.
Kierując się rachunkiem ekonomicznym Zarząd zatwierdził do wykonania tych robót Firmę PERFEKT.
b) na wykonanie robót brukarskich w osiedlach „Skarpa”, „Ruta”, „Łęgi”, „Błonie”.
– wykonania dodatkowych robót:
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie wykonania firmie Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego wykonującej przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej w osiedlu:
– przeglądu i pomiaru instalacji elektrycznej i odgromowej w 34 boksów garażowych,
– wykonanie prac dodatkowych w instalacji elektrycznej w/w garaży ,
– wykonanie robót dodatkowych w celu prawidłowego działania instalacji odgromowych na wieżowcach.
– wyboru wykonawcy robót – wymiana wodomierzy w mieszkaniach lokatorskich,
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na w/w roboty oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– dzierżawy terenu przy ulicy Jutrzenki – mienie spółdzielni.
– zakup pianina elektrycznego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup pianina elektrycznego dla potrzeb prowadzonej w klubie „Między Nami” działalności merytorycznej
– projektu uchwały w sprawie odrębnej własności lokali.
Zarząd Spółdzielni podpisał projekty uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomościach:
– nr 13/2008 ulica Bursztynowa 23 – działka 3/33,47/7, 50/2, 53/5,
– nr 14/2008 ulica Bursztynowa 25 – działka 47/9,53/2,
– nr 15/2008 ulica Topazowa 4 – działka 49/3,49/8, 3/40,
– nr 16/2008 ulica Bociania 1 – działka 26,5/8,
– nr 17/2008 ulica Dziewanny 4 – działka 42/6, 2/39,
– nr 18/2008 ulica Dziewanny 6 – działka 42/7,
– nr 19/2008 ulica Dziewanny 8 – działka 42/8,
– nr 20/2008 ulica Dziewanny 10 – działka 42/9,
– nr 21/2008 ulica Dziewanny 12 – działka 42/10, 2/40,
– nr 22/2008 ulica Różana 12 – działka 43/3,2/75,
– nr 23/2008 ulica Różana 14 – działka 43/5,
– nr 24/2008 ulica Różana 16 – działka 43/8,
– nr 25/2008 ulica Różana 18 – działka 43/6,
– nr 26/2008 ulica Różana 20 – działka 43/4, 28/20,
– nr 27/2008 ulica Różana 22 – działka 43/7.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę mieszkania 2 członkom Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków i osób zamieniających się.
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 01.03.2008 r. zmienił wysokość wynagrodzenia pracownikowi zatrudnionemu w dziale ds. administracyjnych i pracowniczych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.04.2008 r. zatrudni nowego pracownika na stanowisku konserwatora ogólnobudowlanego na okres próbny 1 miesiąca – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego pracownika.
– z dniem 31.03.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem działu księgowości finansowej na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.04.2008 r. zatrudni pracownika na czas określony do dnia 30.09.2008 r. na stanowisku inspektora ds. finansowo- księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.04.2008 r. zmienia pracownikowi Administracji Osiedla „Błonie” wymiar czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.04.2008 r. przyjmie pracownika czas określony do 31.12.2008 r. na stanowisko inspektora ds. technicznych w Administracji Osiedla „Skarpa” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za, podjął uchwały:
1) nr 28 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 19.03.2008 r. w sprawie naliczenia i podziału środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych na poszczególne rodzaje działalności w 2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst uchwały wraz z załącznikami;
2) nr 29 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 19.03.2008 r. w sprawie zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z 2.08.1996 r. oraz ogłoszenia tekstu jednolitego regulaminu – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst uchwały wraz z załącznikami.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni