ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 10/2008 z dnia 11.03.2008 r.

Protokół Nr 10/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 11
.03.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.05.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w 14 miesięcznych ratach po 400 zł

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 2 członkom w wysokości 40%,
– 6 członkom w wysokości 50%, w tym 1 członkowi pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– 1 członkowi w wysokości 70%,
– 3 członkom w wysokości 100%, w tym 1 członkowi pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek:
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 70% pod warunkiem uregulowania pozostałej kwoty do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty w kwocie 4.275,94 zł., wyraził zgodę na ich spłatę w 12 miesięcznych ratach.

zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni nadpłaty w kwocie 368,32 zł zgromadzonej na koncie opłat czynszowych przez członka Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka Spółdzielni.

– Zarząd Spółdzielni w związku z podjętą przez Radę Osiedla „Ruta” uchwałą nr 4/2008 z dnia 28.02.2008 r. w sprawie likwidacji składnika na docieplenie, wystąpi z wnioskiem do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwały w sprawie likwidacji wskazanego w uchwale Rady Osiedla składnika z dniem 01.04.2008 r.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenia wykonania naprawy chodnika przy ulicy Bursztynowej.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie wykonania naprawy chodnika przy budynku Bursztynowa 10 w Osiedlu „Poręba” dla Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „Anibex”. Chodnik uległ uszkodzeniu w wyniku awarii na drugiej strefie sieci wodociągowej.

zlecenia wykonania naprawy oświetlenia przy budynku Agatowa

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie wykonania naprawy oświetlenia ulicznego przy budynku Agatowa 14, 16 w Osiedlu „Poręba” dla Usługowego Zakładu Instalatorstwa Elektrycznego. Zlecenie wykonania powyższych prac podyktowane zostało brakiem specjalistycznego sprzętu dla określenia szczegółowego miejsca awarii sieci.

wyboru oferenta na dostawę i wymianę okna w kasie Spółdzielni.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zlecenia wymiany okna w kasie Spółdzielni firmie „Lubelskie Centrum Okien”, ponieważ złożona przez w/w firmę oferta określa i system i rodzaj okuć a jednocześnie nie powoduje zmiany elewacji (lufciki w każdej kwaterze okna).

zatwierdzenia protokołów z przetargu na roboty związane z malowaniem klatek schodowych w budynkach osiedla Skarpa, Ruta, Łęgi, Widok

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły z przetargu na roboty związane z malowaniem klatek schodowych w budynkach osiedli „Skarpa”, „Ruta”, „Łęgi”, „Widok „z dnia 27.02.2008 r. i 05.03.2008 r. oraz zaakceptował wniosek komisji przetargowej o wyborze oferty Zakładu Produkcyjno – Usługowego w Lublinie do wykonania prac w osiedlach „Skarpa”, „Ruta”, oraz Firmy Remontowo – Budowlanej w Lublinie do wykonania prac w osiedlu „Łęgi” i „Widok”.

projektu uchwał w sprawie odrębnej własności lokali.

Zarząd Spółdzielni podpisał projekty uchwał w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomościach:
– nr   7/2008 ulica Bursztynowa 30 – działki 94/7 i 29,
– nr   8/2008 ulica Bursztynowa 32 – działki 94/6 i 2/8,
– nr   9/2008 ulica Bursztynowa 35 – działki 49/10, 54/5 i 100/1,
– nr 10/2008 ulica Bursztynowa 37 – działki 49/11 i 54/6,
– nr 11/2008 ulica Bursztynowa 29 – działki 48/7 i 3/37,
– nr 12/2008 ulica Bursztynowa 31 – działki 48/8, 54/7 i 3/36.

Uchwały Zarządu Spółdzielni nr 7/2008, 8/2008, 9/2008,10/2008, 11/2008, 12/2008 z dnia 11.03.2008 r. stanowią załączniki do niniejszego protokołu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– Zarząd Spółdzielni określił przyszłemu członkowi zam. w Osiedlu „Ruta” ostateczny termin zakończenia formalności związanych z przyjęciem w poczet członków i uzyskania tytułu do lokatorskiego mieszkania po zmarłych rodzicach – do dnia 31.05.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe przyszłego członka i jego rodziców.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na oddanie członkowi Spółdzielni do używania przez czas nieoznaczony lokal mieszkalny przy ulicy Tatarakowej (wzajemna zamiana mieszkania z byłym członkiem Spółdzielni) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i byłego członka Spółdzielni.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – przyjęta po zgonie ojca, który został skreślony z rejestru członków – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i jego ojca.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie