Protokół Nr 50/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 27.12.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo- księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot:
– cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym z:
a/ dzierżawcą terenu w Osiedlu „Błonie” w związku ze spłatą zadłużenia wraz z odsetkami – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.
b/ najemcą lokalu użytkowego przy ulicy Dragonów w Osiedlu „Błonie „w związku ze spłatą zadłużenia wraz z odsetkami – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.
– zwrotu nadpłaty z konta opłat czynszowych
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.10.2008 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– uwzględnienia zasad określonych w opinii prawnej z dnia 04.09.2007 r. Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP.
Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– sporządzenie aneksu do umowy na roboty dociepleniowe
– zakupienia kserokopiarki do Administracji Osiedla „Łęgi”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup kserokopiarki, zatwierdził protokół z prowadzonego przetargu.
– podpisania aneksu do umowy najmu
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
Ad. 5 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni