ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 49/2007 z dnia 18.12.2007 r.

Protokół Nr 49/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 18
.12.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

skierowania na drogę postępowania sądowego pozwów o należności z tytułu niedoboru zaliczki na wkład budowlany

Zarząd Spółdzielni postanowił skierować na drogę postępowania sądowego sprawy wobec 3 członków zamieszkałych w budynkach niskiej intensywności zabudowy przy ulicy Dziewanny, tych którzy nie dotrzymali terminów spłaty należności z tytułu niedoboru zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania, zawartego w podpisanej ugodzie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

zakupu komputera do działu prawnego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu 2 sztuk komputerów z czytnikami DVD do działu radców prawnych.

cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym z najemcą lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę decyzji o rozwiązaniu umowy najmu w trybie natychmiastowym z najemcą lokalu przy ulicy Bursztynowej 17, oraz wyraził zgodę na przesunięcie terminu spłaty opłaty za listopad 2007 r. do dnia 31.12.2007 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu i dane osobowe najemcy.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 3 członkom w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkom w terminie do 31.10.2008 r.
– 4 członkowi w terminie do 30.06.2008 r.
– 3 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2008 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 4 członkom w wysokości 40%, 8 członkom w wysokości 50%, 4 członkom w wysokości 100% w tym 1 członkowi pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania, 2 członkom w wysokości 70%.

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek od nieterminowej wpłaty zaliczki na Wkład budowlany.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego – Ruta zespół I – członkowi zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu zgodnie z załączonym wykazem.

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny, wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 5 członkom Spółdzielni tj.
– 3 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%

rozłożenia na raty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na spłatę zadłużenia w wysokości 2.468,77 zł w 12 miesięcznych ratach – począwszy od stycznia 2008 r., członkowi zam. w Osiedlu „Widok” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

postawienia w stan likwidacji sprzętu komputerowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wnioski komisji kwalifikacyjnej dotyczące postawienia w stan likwidacji poniżej wyszczególnionego sprzętu:
1. drukarek szt. 7 – brak możliwości naprawy
2. monitorów szt. 20 – naprawa przekroczy wartość nowych
3. klawiatury szt. 21 – uszkodzone
4. komputery szt. 22 – posiadają system operacyjny Dos, uszkodzone podzespoły

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

sporządzenie aneksu do umowy na roboty dociepleniowe

Zarząd Spółdzielni wyraził zgody na podpisanie aneksu do umowy:
1. nr 26/ER/07 zmieniającego termin zakończenia prac dociepleniowych w Osiedlu „Ruta” – budynku przy ulicy Dziewanny 7 – do dnia 31.05.2008 r.
2. nr 5/EB/2007, 6/EB/2007, 8/EB/2007 zmieniającego termin zakończenia prac dociepleniowych w Osiedlu „Błonie – budynków Hetmańska 8, 10 i Kawaleryjska 18 – do dnia 31.05.2008 r.

zatwierdzenia protokołu konieczności na wykonanie prac remontowych związanych z dociepleniem budynków w Osiedlu „Poręba”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie prac zamiennych i dodatkowych związanych z remontem i dociepleniem w Osiedlu „Poręba”, budynków przy ulicy Szafirowa 5 i Bursztynowa 6, zgodnie z załączonymi do wniosku protokółami konieczności oraz kosztorysami. Dodatkowy koszt prac wyniesie 8.276,86 zł.

zakupu kserokopiarki do Administracji „Łęgi”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę”, na zakup kserokopiarki dla Administracji Osiedla „Łęgi” oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zawarcia umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie dzierżawy terenu ok. 10 m2 w nieruchomości 23ER – dzierżawcą, która na w/w terenie będzie prowadziła działalność handlową – sprzedaż pieczywa.

zatwierdzenia protokołu z przetargu na usprawnienie wentylacji w Osiedlu „Błonie”

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w dniu 27.12.2007 r.na usprawnienie wentylacji w Osiedlu „Błonie” i wybór oferty Zakładu Usług Gazowniczych – Ireneusz Szwedo. Oferowana wartość robót 14.620 zł brutto.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wycofania wniosków Zarządu o wykluczenie,

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej wniosku o wykluczenie ze Spółdzielni 2 członków, którzy spłaciła zadłużenie przed posiedzeniem Rady – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– zatwierdzenia wyniku przetargu z dnia 03.12.2007 r.,

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wynik przetargu na ustanowienie odrębnej własności na lokal mieszkalny przy ulicy: Przedwiośnie 7/76 A – cena wywoławcza 114.162 zł.
Do przetargu przystąpiła 1 osoba, która zadeklarowała cenę wywoławczą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków, z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia, członkowi zam. w Osiedlu „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– jednomyślnie – 3 za, podjął uchwały następującej treści:

Uchwała nr 17/07
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 18.12.2007 r.

w sprawie: nie ustalania w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie planu urlopów wypoczynkowych.

Zarząd SM „Czuby” w Lublinie działając na podstawie art. 163 § 11 kodeksu pracy, po uzyskaniu zgody zakładowych organizacji związkowych działających w Spółdzielni ustala co następuje:

§ 1

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby” w Lublinie odstępuje od obowiązku ustalania planu urlopów wypoczynkowych dla pracowników Spółdzielni.

§ 2

Terminy urlopów wypoczynkowych pracodawca będzie na bieżąco ustalać w porozumieniu z pracownikiem.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1.01.2008 r.

UCHWAŁA Nr 18/07
Zarządu SM Czuby w Lublinie z dnia 18.12.2007 r.

w sprawie: zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiącej podstawę do wyliczenia ekwiwalentu oraz zatwierdzenie załączników Nr 1 i Nr 2 INSTRUKCJI BHP Nr 1/99 z dnia 1 lipca 1999 roku Prezesa Zarządu dotyczących ekwiwalentu pieniężnego za naprawę odzieży roboczej.

Zarząd SM Czuby w Lublinie postanawia co następuje:

§1

Zatwierdza do stosowania ceny odzieży ochronnej zawartej w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

§2

Zatwierdza do stosowania stawki ekwiwalentu pieniężnego na pranie i naprawę odzieży roboczej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej uchwały. Ceny zawarte w w/w wykazie stanowią podstawę do wyliczenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego pracownikom S.M. Czuby za I półrocze 2008 r.

§3

Uchwała wchodzi w życie z dniem 01.01.2008 roku.
Integralną częścią uchwały nr 18/07 są załączniki nr 1 i nr 2.

– z dniem 01.01.2008 r. na czas określony do dnia 31.03.2008 r. zmieni wymiar czasu pracy z 3/4 etatu na 1 etat pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku administratora w Osiedlu „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.01.2008 r. na czas określony do dnia 31.03.2008 r. zmieni wymiar pracy z 1/2 na 3/4 etatu pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku insp. ds. technicznych w Administracji Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie