Protokół Nr 49/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 18.12.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– skierowania na drogę postępowania sądowego pozwów o należności z tytułu niedoboru zaliczki na wkład budowlany
– zakupu komputera do działu prawnego
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu 2 sztuk komputerów z czytnikami DVD do działu radców prawnych.
– cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym z najemcą lokalu
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 3 członkom w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkom w terminie do 31.10.2008 r.
– 4 członkowi w terminie do 30.06.2008 r.
– 3 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2008 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek od nieterminowej wpłaty zaliczki na Wkład budowlany.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek z tytułu nieterminowej wpłaty zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego – Ruta zespół I – członkowi zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu zgodnie z załączonym wykazem.
Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny, wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 5 członkom Spółdzielni tj.
– 3 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– rozłożenia na raty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu
– postawienia w stan likwidacji sprzętu komputerowego
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wnioski komisji kwalifikacyjnej dotyczące postawienia w stan likwidacji poniżej wyszczególnionego sprzętu:
1. drukarek szt. 7 – brak możliwości naprawy
2. monitorów szt. 20 – naprawa przekroczy wartość nowych
3. klawiatury szt. 21 – uszkodzone
4. komputery szt. 22 – posiadają system operacyjny Dos, uszkodzone podzespoły
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– sporządzenie aneksu do umowy na roboty dociepleniowe
Zarząd Spółdzielni wyraził zgody na podpisanie aneksu do umowy:
1. nr 26/ER/07 zmieniającego termin zakończenia prac dociepleniowych w Osiedlu „Ruta” – budynku przy ulicy Dziewanny 7 – do dnia 31.05.2008 r.
2. nr 5/EB/2007, 6/EB/2007, 8/EB/2007 zmieniającego termin zakończenia prac dociepleniowych w Osiedlu „Błonie – budynków Hetmańska 8, 10 i Kawaleryjska 18 – do dnia 31.05.2008 r.
– zatwierdzenia protokołu konieczności na wykonanie prac remontowych związanych z dociepleniem budynków w Osiedlu „Poręba”
– zakupu kserokopiarki do Administracji „Łęgi”
– zawarcia umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu na usprawnienie wentylacji w Osiedlu „Błonie”
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– wycofania wniosków Zarządu o wykluczenie,
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej wniosku o wykluczenie ze Spółdzielni 2 członków, którzy spłaciła zadłużenie przed posiedzeniem Rady – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– zatwierdzenia wyniku przetargu z dnia 03.12.2007 r.,
Zarząd Spółdzielni zatwierdził wynik przetargu na ustanowienie odrębnej własności na lokal mieszkalny przy ulicy: Przedwiośnie 7/76 A – cena wywoławcza 114.162 zł.
Do przetargu przystąpiła 1 osoba, która zadeklarowała cenę wywoławczą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków, z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia, członkowi zam. w Osiedlu „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– jednomyślnie – 3 za, podjął uchwały następującej treści:
Uchwała nr 17/07
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 18.12.2007 r.
w sprawie: nie ustalania w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie planu urlopów wypoczynkowych.
Zarząd SM „Czuby” w Lublinie działając na podstawie art. 163 § 11 kodeksu pracy, po uzyskaniu zgody zakładowych organizacji związkowych działających w Spółdzielni ustala co następuje:
§ 1
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby” w Lublinie odstępuje od obowiązku ustalania planu urlopów wypoczynkowych dla pracowników Spółdzielni.
§ 2
Terminy urlopów wypoczynkowych pracodawca będzie na bieżąco ustalać w porozumieniu z pracownikiem.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1.01.2008 r.
UCHWAŁA Nr 18/07
Zarządu SM Czuby w Lublinie z dnia 18.12.2007 r.
w sprawie: zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiącej podstawę do wyliczenia ekwiwalentu oraz zatwierdzenie załączników Nr 1 i Nr 2 INSTRUKCJI BHP Nr 1/99 z dnia 1 lipca 1999 roku Prezesa Zarządu dotyczących ekwiwalentu pieniężnego za naprawę odzieży roboczej.
Zarząd SM Czuby w Lublinie postanawia co następuje:
§1
Zatwierdza do stosowania ceny odzieży ochronnej zawartej w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§2
Zatwierdza do stosowania stawki ekwiwalentu pieniężnego na pranie i naprawę odzieży roboczej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej uchwały. Ceny zawarte w w/w wykazie stanowią podstawę do wyliczenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego pracownikom S.M. Czuby za I półrocze 2008 r.
§3
Uchwała wchodzi w życie z dniem 01.01.2008 roku.
Integralną częścią uchwały nr 18/07 są załączniki nr 1 i nr 2.
– z dniem 01.01.2008 r. na czas określony do dnia 31.03.2008 r. zmieni wymiar pracy z 1/2 na 3/4 etatu pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku insp. ds. technicznych w Administracji Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni