Protokół Nr 48/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 11.12.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom w terminie do dnia 31.12.2007 r. kwotę 1.339,93 zł i 2.242,37 zł,
– 1 członkowi w terminie do dnia 31.01.2008 r. po 1.023,05 zł,
– 1 członkowi w terminie do dnia 30.04.2008 r. po 611,30 zł,
– 1 członkowi w terminie do dnia 30.09.2008 r. po 148,14 zł,
– 1 członkowi w terminie do dnia 30.11.2008 r.po 83.77 zł,
– 1 członkowi kwotę 2.089,67 zł po 150 zł,
– 1 członkowi w 20 miesięcznych ratach po 335,87 zł.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– przesunięcia terminu spłaty zadłużenia z tytułu normatywu
– odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek za nieterminowe wpłaty rat wkładu budowlanego oraz przesunięcie terminu wpłaty rat na garaż.
– rozłożenia na raty do spłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty
– rozksięgowania wpłaty dokonanej przez członków Spółdzielni
– zaksięgowania w pozostałe koszty operacyjne kwoty 366,00 zł.
Zarząd Spółdzielni polecił zaksięgować w pozostałe koszty operacyjne Osiedla „Łęgi” kosztów sporządzenia wyceny wartości rynkowej lokalu położonego przy ulicy Tatarakowej.
– odpisów na fundusz społeczno – wychowawczy od lokali użytkowych i garaży
– wpłaty wkładu mieszkaniowego jako zabezpieczenia roszczeń dla spadkobierców
Rozliczenie spadku pozostawia do rozliczenia spadkobiercom z członkiem Spółdzielni.
– wpłaty wkładu mieszkaniowego przez członka Spółdzielni jako zabezpieczenie roszczeń dla spadkobierców.
– zaakceptowania wniosku komisji w sprawie wyboru ubezpieczyciela majątku Spółdzielni.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– wyrażenia zgody na rozpisanie przetargu w trybie „zapytania o cenę”
– wyrażenia zgody na rozpisanie przetargu w trybie „zapytania o cenę”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozpisanie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wymianę 3 szt. drzwi w budynku administracyjnym w Osiedlu „Błonie”.
Wyraził zgodę na podpisanie stosownej umowy. Ofertowa wartość robót 12.135,60 zł brutto.
Ad. 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
– wycofania wniosków Zarządu o wykluczenie
Ad. 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 01.01.2008 r. powierza pracownikowi sekcji płace i kasa – stanowisko inspektora ds. finansowo – księgowych w dziale rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 02.01.2008 r. zatrudni na trzymiesięczny okres próbny pracownika w charakterze kasjerki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 15.01.2008 r. przyjmie do pracy pracownika na trzymiesięczny okres próbny w wymiarze 1 etatu, na stanowisko inspektora ds. finansowo – księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe przyszłego pracownika.
– Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za , podjął uchwały następującej treści:
Uchwała Nr 15/2007
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 11.12.2007 r.
w sprawie: wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2008 r.
§1
Wstępnie zatwierdza się strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2008 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.
§2
Powyższa struktura przedstawiona zostanie na posiedzeniu Rady Nadzorczej celem ostatecznego jej zatwierdzenia zgodnie z kompetencjami.
W tym miejscu w protokole umieszczono załącznik – struktura organizacyjna Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2008 r.
Uchwała nr 16 / 2007
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 11.12.2007 r.
w sprawie: ustalenia terminów dodatkowych dni wolnych od pracy z tytuły 5 – dniowego tygodnia pracy w 2008 r., okresów rozliczeniowych w 2008 r. oraz limitów godzin nadliczbowych w 2008 r.
§ l
Z uwagi na rodzaj pracy wykonywanej w Spółdzielni oraz jej organizację, mającą na celu zaspakajanie potrzeb członków Spółdzielni oraz pełną realizację zadań statutowych, w Spółdzielni stosuje równoważny system czasu pracy zgodnie z postanowieniami regulaminu pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie.
§ 2
Dla pracowników Spółdzielni oprócz dozorców mienia zatrudnionych na parkingach strzeżonych, ustala się terminy dodatkowych dni wolnych od pracy z tytułu 5-dniowego tygodnia pracy w 2008 roku:
Styczeń | 5, 12, 19, 26 |
Luty | 2, 9, 16, 23 |
Marzec | 1, 8, 15, 22, 29 |
Kwiecień | 5, 12, 19, 26 |
Maj | 9, 10, 17, 24, 31 |
Czerwiec | 7, 14, 21, 28 |
Lipiec | 5, 12, 19, 26 |
Sierpień | 2, 9, 16, 23, 30 |
Wrzesień | 6, 13, 20, 27 |
Październik | 4, 11, 18, 25, 31 |
Listopad | 8, 15, 22, 28, 29 |
Grudzień | 6, 13, 20, 27 |
§ 3
1. Ustala się terminy okresów rozliczeniowych dla pracowników Spółdzielni oprócz zatrudnionych na parkingach strzeżonych dozorów mienia:
- 1.01. – 31.03.2008 r.
- 1.04. – 30.06.2008 r.
- 1.07. – 30.09.2008 r.
- 1.10. – 31.12.2008 r.
2. Ustala się terminy okresów rozliczeniowych dla dozorców mienia:
- 13.12.2007 r. – 08.03.2008 r.
- 09.03.2008 r. – 04.06.2008 r.
- 05.06.2008 r. – 28.08.2008 r.
- 29.08.2008 r. – 22.11.2008 r.
- 23.11.2008 r. – 17.02.2009 r.
§ 4
1. Ustala się limity godzin nadliczbowych w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 3 ust. 1 niniejszej uchwały:
* Okres rozliczeniowy nr 1 – 104 godziny
* Okres rozliczeniowy nr 2 – 105 godzin
* Okres rozliczeniowy nr 3 – 105 godzin
* Okres rozliczeniowy nr 4 – 105 godzin.
2. Limit godzin nadliczbowych dla dozorców mienia w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 3 ust. 2 mniejszej uchwały wynosi po 96 godzin.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkich pracowników Spółdzielni, z mocą obowiązująca od 1.01.2008 r.
Ad. 6 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni