Protokół Nr 47/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 04.12.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przesunięcia terminu wpłaty VI raty.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu wpłaty VI raty zaliczki na wkład budowlany na budowę mieszkania i garażu przy ulicy Topazowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 4 członkom w terminie do 30.11.2008 r. po – 263,28 zł, 281,26 zł, 181,07 zł, 167,40 zł.
– 4 członkom w terminie do 31.03.2008 r. po – 88,70 zł, 150,50 zł, 628,50 zł, 967,10 zł.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r. po -167,81 zł,
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2008 r. po – 197,11 zł,
– 1 członkowi w terminie do 30.07.2008 r. po – 218,26 zł,
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. po – 489,22 zł.
– 6 członkom kwoty 3.556,24 zł, 3.143,43 zł, 3.103,04 zł, 1,341,63 zł, 3.205,87 zł, 5.388,41 zł, w terminie do 31.12.2007 r.
– rozłożenia na raty spłaty zadłużenia za lokal użytkowy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spłatę zadłużenia w kwocie 6.259,79 zł w 3 miesięcznych ratach w terminie do 28.02.2008 r. najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Tatarakowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek od nieterminową wpłatę rat wkładu budowlanego
– zwiększenia limitu na służbowe telefony komórkowe
– możliwości i warunków finansowych uzyskania odrębnej własności lokali zajmowanych na podstawie umowy najmu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeniesienie własności lokali najemcom:
1) zajmującym lokale uwzględnione w końcowym rozliczeniu i obciążone spłatą kredytu i odsetek – którzy byli zobowiązani do wpłaty różnicy pomiędzy wykazaną wartością lokalu z końcowego rozliczenia zadania a wniesionymi ratami kredytu wraz z należnymi odsetkami.
2) zajmującym lokale o większej powierzchni niż wykazana w końcowym rozliczeniu i obciążone spłatą kredytu i odsetek – którzy obowiązani byli do wpłaty:
– różnicy pomiędzy wykazaną wartością lokalu z końcowego rozliczenia zadania a wniesionymi ratami kredytu wraz z należnymi odsetkami,
– wartości rynkowej lokalu wyliczonej za różnicę powierzchni wykazanej w końcowym rozliczeniu a faktycznie zajmowanej i uwzględnionej w ogólnej powierzchni nieruchomości zgodnie z załączonym do wniosku wykazem.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– sporządzenie aneksu do umowy z firmą „AMIBEX”
Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na podpisanie aneksu do umowy z firmą „AMIBEX” na remont schodów terenowych w Osiedlu „Ruta” – wydłużającego termin wykonania robót do dnia 30.05.2008 r. Zobowiązał kierownika Administracji do postępowania zgodnie z warunkami określonymi w umowie.
– zmiany najemcy lokalu przy ulicy Dziewanny.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– wycofania wniosków Zarządu o wykluczenie,
– zatwierdzenia wyniku przetargu z dnia 03.12.2007 r.,
1. Przedwiośnie 7/76 A – cena wywoławcza 114.162 zł – do przetargu przystąpiła 1 osoba – zadeklarowała cenę wywoławczą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
2. Romantyczna 15/22 – cena wywoławcza 202.899 zł – do przetargu przystąpiły 2 osoby . Cenę wywoławczą zaakceptowała 1 osoba – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
3. Różana 7/81 A – cena wywoławcza 183.026zł – do przetargu nie było zgłoszeń.
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 osoby z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia w związku z przepisaniem mieszkania na syna, wspólnie zamieszkałego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad. 5 Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– Zarząd Spółdzielni podjął decyzję o zatrudnieniu na czas określony pracownika od 01.01.2008 r. do 30.06.2008 r. na stanowisku inspektora nadzoru ds. zieleni w wymiarze 1/3 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.01.2008 r. przedłuży umowę o pracę z pracownikiem Osiedla „Skarpa” na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.12.2008 r. zmienia wymiar czasu pracy pracownikowi z 1/2 na 1 etat na czas określony, tj. do dnia zatrudnienia kierownika klubu w osiedlu „Błonie”.
– Zarząd Spółdzielni z dniem 02.01.2008 r. przedłuża umowy zlecenia na okres do 30.06.2008 r. z czterema inspektorami obsługującymi realizację i rozliczenie budów w dziale d/s GZM i realizacji UoSM – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zleceniobiorców.
Ad.6 Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia ofert na wybór firmy ubezpieczającej majątek Spółdzielni.
PROTOKÓŁ
sporządzony w dniu 04.12.2007 r. dotyczący przeanalizowania ofert na wybór
firmy ubezpieczającej majątek Spółdzielni Mieszkaniowej CZUBY na rok 2008
W związku z upływem okresu ochrony ubezpieczeniowej z dniem 31.12.2007 r. Spółdzielnia Mieszkaniowa CZUBY w Lublinie wystosowała zapytanie na temat ubezpieczenia majątku na rok 2008 do pięciu firm ubezpieczeniowych:
1. GENERALI | – Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. |
2. WARTA | – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. |
3. PZU | – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. |
4. FILAR | – Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. |
5. ERGO HESTIA | – Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń |
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 30.11.2007 r. W określonym terminie oferty złożyły 4 firmy ubezpieczeniowe:
1. GENERALI T.U. S.A.
2. Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” S.A.
3. Powszechny Zakład Ubezpieczeń PZU S.A.
4. Towarzystwo Ubezpieczeń FILAR S.A.
Otwarcie ofert nastąpiło w obecności komisji w składzie:
1. Prezes Zarządu | – Ryszard Burski |
2. V-ce Prezes | – Anna Urbanek |
3. Członek Zarządu | – Andrzej Borówka |
4. Specj. d/s samorządowych | – Anna Korzonek |
5. Insp. d/s fin.-księg. | – Ewa Lech |
W tym miejscu w protokole umieszczono zestawienie warunków ofert.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni