Protokół Nr 47/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 04
.12.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przesunięcia terminu wpłaty VI raty.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu wpłaty VI raty zaliczki na wkład budowlany na budowę mieszkania i garażu przy ulicy Topazowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty:
czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 4 członkom w terminie do 30.11.2008 r. po – 263,28 zł, 281,26 zł, 181,07 zł, 167,40 zł.
– 4 członkom w terminie do 31.03.2008 r. po – 88,70 zł, 150,50 zł, 628,50 zł, 967,10 zł.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r. po -167,81 zł,
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2008 r. po – 197,11 zł,
– 1 członkowi w terminie do 30.07.2008 r. po – 218,26 zł,
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r. po – 489,22 zł.
– 6 członkom kwoty 3.556,24 zł, 3.143,43 zł, 3.103,04 zł, 1,341,63 zł, 3.205,87 zł, 5.388,41 zł, w terminie do 31.12.2007 r.

rozłożenia na raty spłaty zadłużenia za lokal użytkowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spłatę zadłużenia w kwocie 6.259,79 zł w 3 miesięcznych ratach w terminie do 28.02.2008 r. najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Tatarakowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 4 członkom w wysokości 40%, 10 członkom w wysokości 50%, 5 członkom w wysokości 100%.

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek od nieterminową wpłatę rat wkładu budowlanego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek za nieterminową wpłatę IV i VI raty wkładu budowlanego na mieszkanie przy ulicy Topazowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zwiększenia limitu na służbowe telefony komórkowe

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie limitu na służbowy telefon komórkowy konserwatorów ogólnobudowlanych w Administracji Osiedla „Skarpa” z kwoty 30,00 zł netto do kwoty 32,00 zł netto.

– możliwości i warunków finansowych uzyskania odrębnej własności lokali zajmowanych na podstawie umowy najmu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeniesienie własności lokali najemcom:
1) zajmującym lokale uwzględnione w końcowym rozliczeniu i obciążone spłatą kredytu i odsetek – którzy byli zobowiązani do wpłaty różnicy pomiędzy wykazaną wartością lokalu z końcowego rozliczenia zadania a wniesionymi ratami kredytu wraz z należnymi odsetkami.

2) zajmującym lokale o większej powierzchni niż wykazana w końcowym rozliczeniu i obciążone spłatą kredytu i odsetek – którzy obowiązani byli do wpłaty:
– różnicy pomiędzy wykazaną wartością lokalu z końcowego rozliczenia zadania a wniesionymi ratami kredytu wraz z należnymi odsetkami,
– wartości rynkowej lokalu wyliczonej za różnicę powierzchni wykazanej w końcowym rozliczeniu a faktycznie zajmowanej i uwzględnionej w ogólnej powierzchni nieruchomości zgodnie z załączonym do wniosku wykazem.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

sporządzenie aneksu do umowy z firmą „AMIBEX”

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na podpisanie aneksu do umowy z firmą „AMIBEX” na remont schodów terenowych w Osiedlu „Ruta” – wydłużającego termin wykonania robót do dnia 30.05.2008 r. Zobowiązał kierownika Administracji do postępowania zgodnie z warunkami określonymi w umowie.

zmiany najemcy lokalu przy ulicy Dziewanny.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podstawie § 1 pkt 4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby” w Lublinie zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Dziewanny. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia , zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemców.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

wycofania wniosków Zarządu o wykluczenie,

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej wniosków o wykluczenie ze Spółdzielni 2 członków, którzy spłacili zadłużenie wobec Spółdzielni przed dniem rozpatrzenia przez Radę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

zatwierdzenia wyniku przetargu z dnia 03.12.2007 r.,

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wynik przetargu na ustanowienie odrębnej własności lokali mieszkalnych :

1. Przedwiośnie 7/76 A – cena wywoławcza 114.162 zł – do przetargu przystąpiła 1 osoba – zadeklarowała cenę wywoławczą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.

2. Romantyczna 15/22 – cena wywoławcza 202.899 zł – do przetargu przystąpiły 2 osoby . Cenę wywoławczą zaakceptowała 1 osoba – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.

3. Różana 7/81 A – cena wywoławcza 183.026zł – do przetargu nie było zgłoszeń.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 osoby z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia w związku z przepisaniem mieszkania na syna, wspólnie zamieszkałego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad. 5 Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– Zarząd Spółdzielni podjął decyzję o zatrudnieniu na czas określony pracownika od 01.01.2008 r. do 30.06.2008 r. na stanowisku inspektora nadzoru ds. zieleni w wymiarze 1/3 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.01.2008 r. przedłuży umowę o pracę z pracownikiem Osiedla „Skarpa” na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.12.2008 r. zmienia wymiar czasu pracy pracownikowi z 1/2 na 1 etat na czas określony, tj. do dnia zatrudnienia kierownika klubu w osiedlu „Błonie”.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 02.01.2008 r. przedłuża umowy zlecenia na okres do 30.06.2008 r. z czterema inspektorami obsługującymi realizację i rozliczenie budów w dziale d/s GZM i realizacji UoSM – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zleceniobiorców.

Ad.6 Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia ofert na wybór firmy ubezpieczającej majątek Spółdzielni.

PROTOKÓŁ
sporządzony w dniu 04.12.2007 r. dotyczący przeanalizowania ofert na wybór
firmy ubezpieczającej majątek Spółdzielni Mieszkaniowej CZUBY na rok 2008

W związku z upływem okresu ochrony ubezpieczeniowej z dniem 31.12.2007 r. Spółdzielnia Mieszkaniowa CZUBY w Lublinie wystosowała zapytanie na temat ubezpieczenia majątku na rok 2008 do pięciu firm ubezpieczeniowych:

1. GENERALI – Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
2. WARTA – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A.
3. PZU – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
4. FILAR – Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
5. ERGO HESTIA – Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń

Termin składania ofert wyznaczono do dnia 30.11.2007 r. W określonym terminie oferty złożyły 4 firmy ubezpieczeniowe:
1. GENERALI T.U. S.A.
2. Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” S.A.
3. Powszechny Zakład Ubezpieczeń PZU S.A.
4. Towarzystwo Ubezpieczeń FILAR S.A.

Otwarcie ofert nastąpiło w obecności komisji w składzie:

1. Prezes Zarządu – Ryszard Burski
2. V-ce Prezes – Anna Urbanek
3. Członek Zarządu – Andrzej Borówka
4. Specj. d/s samorządowych – Anna Korzonek
5. Insp. d/s fin.-księg. – Ewa Lech

W tym miejscu w protokole umieszczono zestawienie warunków ofert.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 17:01, 15 maja 2016

Kategorie: 2007