ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 46/2007 z dnia 27.11.2007 r.

Protokół Nr 46/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 27
.11.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot: .

skierowania spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni postanowił skierować na drogę postępowania sądowego o eksmisję najemców lokali użytkowych , z którymi została rozwiązana umowa z uwagi na występujące zaległości w opłatach czynszowych , a którzy pomimo zakreślonego terminu nie przekazali lokali Spółdzielni w Osiedlu „Skarpa” i „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemców.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie , sytuację materialną rodziny , oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy , czy też kolejny , czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach :

– 5 członkom w terminie do 30.11.2008 r. po – 173,86 zł , 341,29 zł, 380,64 zł, 215,83 zł, 212,8 zł,
– 2 członkom w terminie do 30.09.2008 r.po – 220,69 zł i 154,21 zł
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r. po – 105,60 zł
– 1 członkowi kwotę 3.143,23 zł w terminie do 31.12.2007 r.
– 1 członkowi kwotę 1.827,99 zł w terminie do 16.12.2007 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 7 członkom w wysokości 40%, 4 członkom w wysokości 50%, 3 członkom w wysokości 30%, 3 członkom w wysokości 100%.

rozliczenia wkładu mieszkaniowego za mieszkanie przy ulicy Różanej;

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozliczenie wkładu mieszkaniowego po zmarłym członku poprzez Spółdzielnię na konto osoby , której żona członka dokona wpłaty wkładu mieszkaniowego, w wysokości 8.147,60 zł – na poczet zabezpieczenia roszczeń spadkobiercy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i jego żony.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu na montaż zaworów podpionowych

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z otwarcia i oceny ofert na przetarg w trybie „zapytania o cenę” na montaż zaworów podpionowych i wyraził zgodę na wystawienie zlecenia dla wybranej firmy

cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy najmu lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym o najem lokalu użytkowego przy ulicy Kaczeńcowej z najemcą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy . W dniu 19.11.2007 r. zaległość wobec Spółdzielni została spłacona.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków osoby zamieszkałej w Osiedlu „Łęgi” , która przepisała mieszkanie na wnuka – wspólnie zamieszkałego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na oddanie 1 osobie do użytkowania przez czas nieoznaczony lokalu mieszkalnego przy ulicy Turkusowej – wzajemna zamiana z dotychczasowym lokatorem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe użytkownika i dotychczasowego lokatora.

– Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zmianę decyzji podjętych wobec osoby, której została przyjęta, w związku przeprowadzonym przetargiem na mieszkanie przy ulicy Przedwiośnie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.

Ad.5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 01.12.2007 r. zatrudnia pracownika na czas nieokreślony na stanowisku kierownika klubu osiedla „Łęgi” w wymiarze 3/4 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;

– rekomenduje Radzie Osiedla „Błonie” do zaopiniowania wstępnie wybraną /zgodnie z §102 ust.4 Statutu/ kandydaturę osoby na stanowisko kierownika klubu w tym osiedlu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe kandydata;

– z dniem 31.11.2007 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę i z dniem 03.12.2007 r. zatrudnia w/w na stanowisku specj. ds. kancelaryjnych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;

– z dniem 01.12.2007 r. zmienia wymiar czasu pracy 2 pracownikom zatrudnionym w Administracji Osiedla „Widok” – w tym miejscu w protokole umieszczono
dane osobowe pracowników;

– z dniem 01.12.2007 r. zatrudni pracownika w charakterze sprzątaczki w wymiarze 1 etatu na okres do 31.12.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników;

– z dniem 13.12.2007 r. zatrudni pracownika w charakterze inspektora ds. technicznych w Administracji Osiedla „Błonie” w wymiarze 1/2 etatu na czas nieokreślony – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad.6. Dyskusja na temat odbytego w dniu 24.11.2007 r. Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie – uchwalonej przerwy w obradach do czasu ogłoszenia przez Trybunał Konstytucyjny wyroku w sprawie wniosku grupy posłów na Sejm VI kadencji o zbadanie zgodności niektórych postanowień ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych i ustawy z dnia 14 czerwca 2007 r. o zmianie ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych oraz zmianie niektórych innych ustaw.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie