Protokół Nr 46/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 27.11.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot: .
– skierowania spraw na drogę postępowania sądowego
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 5 członkom w terminie do 30.11.2008 r. po – 173,86 zł , 341,29 zł, 380,64 zł, 215,83 zł, 212,8 zł,
– 2 członkom w terminie do 30.09.2008 r.po – 220,69 zł i 154,21 zł
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2008 r. po – 105,60 zł
– 1 członkowi kwotę 3.143,23 zł w terminie do 31.12.2007 r.
– 1 członkowi kwotę 1.827,99 zł w terminie do 16.12.2007 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– rozliczenia wkładu mieszkaniowego za mieszkanie przy ulicy Różanej;
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu na montaż zaworów podpionowych
– cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy najmu lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym o najem lokalu użytkowego przy ulicy Kaczeńcowej z najemcą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy . W dniu 19.11.2007 r. zaległość wobec Spółdzielni została spłacona.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków osoby zamieszkałej w Osiedlu „Łęgi” , która przepisała mieszkanie na wnuka – wspólnie zamieszkałego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na oddanie 1 osobie do użytkowania przez czas nieoznaczony lokalu mieszkalnego przy ulicy Turkusowej – wzajemna zamiana z dotychczasowym lokatorem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe użytkownika i dotychczasowego lokatora.
– Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zmianę decyzji podjętych wobec osoby, której została przyjęta, w związku przeprowadzonym przetargiem na mieszkanie przy ulicy Przedwiośnie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
Ad.5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– rekomenduje Radzie Osiedla „Błonie” do zaopiniowania wstępnie wybraną /zgodnie z §102 ust.4 Statutu/ kandydaturę osoby na stanowisko kierownika klubu w tym osiedlu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe kandydata;
– z dniem 31.11.2007 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę i z dniem 03.12.2007 r. zatrudnia w/w na stanowisku specj. ds. kancelaryjnych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– z dniem 01.12.2007 r. zmienia wymiar czasu pracy 2 pracownikom zatrudnionym w Administracji Osiedla „Widok” – w tym miejscu w protokole umieszczono
dane osobowe pracowników;
– z dniem 01.12.2007 r. zatrudni pracownika w charakterze sprzątaczki w wymiarze 1 etatu na okres do 31.12.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników;
– z dniem 13.12.2007 r. zatrudni pracownika w charakterze inspektora ds. technicznych w Administracji Osiedla „Błonie” w wymiarze 1/2 etatu na czas nieokreślony – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni