ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 45/2007 z dnia 20.11.2007 r.

Protokół Nr 45/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 20
.11.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Ki8erownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1.
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2.
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przesunięcia terminu wpłatę V raty zaliczki na wkład budowlany.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu wpłaty V raty zaliczki na wkład budowlany mieszkania przy ulicy Topazowej , bez naliczania odsetek do momentu przelania środków z banku kredytującego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

skierowania na drogę postępowania sądowego spraw o zapłatę należności czynszowych za garaże:

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do sądu spraw o zapłatę należności czynszowych wobec ośmiu dłużników zgodnie z załączonym wykazem – dotychczasowe działania Spółdzielni okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy;

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy w trybie natychmiastowym o najem lokalu użytkowego położonego przy ulicy Szmaragdowej z najemcą, który uregulował całość zadłużenia figurującego na dzień 31.10.2007 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia siedmiu członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny , oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty:
czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy , czy też kolejny , czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe , wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 6 członkom w wysokości 40%, 4 członkom w wysokości 50%, 2 członkom w wysokości 30%, 2 członkom w wysokości 75%, 3 członkom w wysokości 100%.

wyrażenia zgody na spłatę zadłużenia w ratach – przy dokonywanej zamianie mieszkania

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia w kwocie 9.600,16 zł tj .sprawy sądowej – osobie załatwiającej formalności związane z zamianą mieszkania przy ulicy Dziewanny z dłużnikiem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób zamieniających się.

zwrotu nadpłaty z tytułu wnoszonych opłat czynszowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni kwoty 851,72 zł – nadpłaty na koncie opłat czynszowych wg stanu na dzień 31.10.2007 r. członkowi zam. przy ulicy Stokrotki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej spłaty normatywu zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny :
– wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek – pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania – w wysokości 50% w poz. 2 i 5 wniosku dot. dłużnikowi zam. przy ulicy Turkusowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika;
– wyraził zgodę na odstąpienia od naliczenia odsetek w wysokości 50% dłużnikowi zam. przy ulicy Bursztynowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika;

odstąpienia od naliczenia odsetek ustawowych od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład budowlany

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie w 100% od naliczania odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego „Ruta” zespól II – członkowi zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

podpisania umowy na badanie sprawozdania finansowego SM „Czuby”.

Zarząd Spółdzielni podpisał umowę na badanie sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2007 z Firmą „Baster – Audytor” wskazaną w uchwale Nr 114/10/2007 Rady Nadzorczej z dnia 06.11.2007 r.

Ad 3.
Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

trybu wyboru wykonawcy robót remontowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na dostawę 50 sztuk znaków drogowych „przejście dla pieszych” zgodnie z uchwałą nr 45/2007 z dnia 18.10.2007 r. Rady Osiedla „Ruta” oraz zatwierdził skład komisji przetargowej – zgodnie z propozycją zawartą we wniosku. Przewidywany koszt robót – 9.500 zł brutto.

przeprowadzenia przetargu w trybie „zapytania o cenę”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozpisanie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wymianę drzwi wejściowych do budynku administracyjnego – ulica Dragonów 2 , zgodnie z uchwałą Rady Osiedla „Błonie” nr 78/2007 z dnia 05.11.2007 r. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku .

podziału działki nr 14/7 przy ulicy Dragonów 3a i 3b.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował zaproponowany przez Administrację „Błonie” podział nieruchomości przy ulicy Dragonów 3a i 3b – na nieruchomości jedno-budynkowe. Wyraził zgodę na rozszerzenie umowy Nr 3/Geo/2007 z dnia 05.09.2007 dot. podziałów na nieruchomości jedno- budynkowe – po nowelizacji uosm do 31.07.2007r. i zlecenie przedmiotowego podziału Panu Kiszce.

procedury odbioru budynku nr 2 zad. 9 i 10 osiedle „Widok” II

Zarząd Spółdzielni zatwierdził procedury odbiorowe budynków zaproponowane we wniosku działu ds. GZM i realizacji USM tj:
1. powołanie komisji odbiorowej – Zarządzenie Prezesa Zarządu.
2. rozpoczęcie działań komisji – 30.11.2007 r.
3. podpisanie protokołu odbioru – 06.12.2007 r. godz. 8.00
4. przekazanie mieszkań właścicielom – 06.12.2007 r. od godz.11.00
5. data opłacania czynszu od 01.01.2008 r.

kaucji za lokal przy ulicy Fantastycznej

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zwolnienia z kaucji najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej – Inwestprojekt – Dźwig. Po zawarciu umowy SM „Czuby” i Spółkę Inwestprojeku – Dźwig będą wiązały wzajemne zobowiązania finansowe.

Ad 4.

Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę mieszkania dłużnikowi zam. przy ulicy Turkusowej z osobą , posiadającą mieszkanie własnościowe poza Spółdzielnią – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób zamieniających się.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków osoby zam. przy ulicy Rycerskiej, z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia, w związku z przepisaniem mieszkania na córkę, wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– przyjął w poczet członków 1 osobę, na współczłonka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad.5
Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– przedłuża z dniem 01.01.2008 r. umowę o pracę z dwoma pracownikami – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

– rozwiązał umowę o pracę z dniem 16.11.2007 r. z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Poręba” na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przyznał 14 pracownikom ryczałty na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych w roku 2008 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników;

– podjął uchwałę nr 14/07 z dnia 20.11.2007 r. w sprawie zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 06.09.1996r. z późniejszymi zmianami.

Ad.6.
Dyskusja na temat zwołanego na dzień 24.11.2007 r. Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie – w sprawie uchwalenia zmian Statutu.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie