ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 38/2007 z dnia 02.10.2007 r.

Protokół Nr 38/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02
.10.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu eksploatacyjno-technicznego – Wojciech Byzdra
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 1 członkowi w wysokości 100%, 6 członkom w wysokości 50%, 8 członkom w wysokości 40 % oraz 4 członkom w wysokości 30%.

spłaty zadłużenia czynszowego w miesięcznych ratach zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd: oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana jest do Zarządu po raz pierwszy, czy też kolejny, czy przeprowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty; postanowił wyrazić zgodę na spłatę zadłużenia przez 1 członka w 12 miesięcznych ratach po 233 zł, 2 członkom w 6 miesięcznych ratach odpowiednio po : 100,94 zł i 96,85 zł , 2 członkom w 3 miesięcznych ratach odpowiednio po: 156,20 zł i 102,31 zł .

zwrotu nadpłaty z tytułu rozliczenia energii cieplnej za okres od 01.07.2006 do 30.06.2007r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty wynikłej z rozliczenia zużycia energii cieplnej 2 osobom wymienionym w załączony wykazie , które wnoszą opłaty eksploatacyjne terminowo i nie posiadają zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

rozliczenia mieszkań położonych w osiedlu „Łęgi” i „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych członków.

Zarząd Spółdzielni rozpatrzy wniosek na kolejnym posiedzeniu po zapoznaniu się z opinią prawną dot . sposobu ustalenia ceny wywoławczej mieszkań na przetarg.

rozliczenia wkładu budowlanego za mieszkanie położonego w osiedlu „Skarpa” po eksmisji z lokalu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

Zarząd Spółdzielni polecił rozliczyć wkład na dzień uzyskania wyroku o eksmisję.

odstąpienia od wymagalności wpłaty pozostałych do wpłaty odsetek budżetowych oraz odstąpienia od naliczenia odsetek za zwłokę z tytułu nieterminowej wpłaty kredytu i odsetek – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Zarząd wniosek zaakceptował – / mieszkanie zakładowe, podwójnie rozliczone /

częściowego odstąpienia od wymagalności wpłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty , odsetek po nakazie zapłaty oraz odsetek bieżących – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku .

zmiany od 01.10.2007r. kwoty dofinansowania do okularów korygujących wzrok przy pracy na stanowiskach obsługujących ekrany monitorowe.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

remontu instalacji pionowej ściany fundamentowej lokalu użytkowego nr 3 przy ulicy Bocianiej 1

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie ” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REM ” remontu izolacji pionowej ściany fundamentowej lokalu . Szacunkowy koszt wykonania remontu – 4.000zł , środki finansowe zabezpieczone w planie na 2007r.

wyceny nieruchomości w celu wykupienia użytkowania wieczystego na własność, tych którymi Spółdzielnia dokonała regulacji granic – akt notarialny z dnia 26.09.2007r. oraz działki nr 30/3 przy ulicy Gościnnej , którą to Spółdzielnia sprzeda Wspólnocie Mieszkaniowej w ramach regulacji granic.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku i zlecenie dokonania wyceny wskazanemu we wniosku rzeczoznawcy / tryb z wolnej ręki dla zamówień o wartości do 10.000zł/.

awaryjnego remontu posadzek w trzech boksach garażowych przy ulicy Tatarakowej 5 w Osiedlu ” Łęgi”.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie ” Usługowy Zakład Remontowo- Budowlany ” inż. Ryszard Tarnowski wykonanie remontu posadzek w trzech boksach garażowych nr 25,37,39 .

usunięcia usterek gwarancyjnych w mieszkaniach nr 22 i 24 przy ulicy Kaczeńcowa 5

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie Zakład Remontowo – Budowlany w Busku Zdroju, wykonanie uszczelnienia elewacji i tarasu w mieszkaniu nr 22 i 24 przy ulicy Kaczeńcowej 5 – zgodnie z § 10 pkt 6 umowy z dnia 30.04.2004r. – brakiem wywiązania się ze zobowiązań gwarancyjnych wykonawcy docieplenia.

akceptacji podwyżki stawek roboczogodziny PW Sanitex i podpisania Aneksu Nr 1/2007 do umowy Nr 11/2006.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku : podpisania aneksu na wzrost stawki roboczogodziny do kwoty 9,30zł, dla robót budowlanych , sanitarnych i drogowych , oraz do kwoty 9,00zł dla robót elektrycznych / § 5 ust.4 umowy umożliwia podniesienie stawek w wyniku wzrostu cen czynników produkcji / .

podnajęcia lokalu przy ulicy Bursztynowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy na podnajęcie lokalu położonego przy ulicy Bursztynowej z przeznaczeniem na działalność modelowania paznokci / zgodnie z § 9 ust.1 umowy / – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych.

przyjęcia w poczet członków i przyznania lokatorskiego prawa do mieszkania – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe przyszłego członka.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku – usprawiedliwił zwłokę w przekroczeniu terminu jednego roku od wygaśnięcia prawa do mieszkania na złożenie deklaracji , która została spowodowana trudną sytuacją materialną i uregulowaniem zadłużenia .

wystąpienia z rejestru członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 członka w związku z przepisaniem mieszkania na syna, wspólnie zamieszkałego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i jego syna.

– Zarząd Spółdzielni przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 02.10.2007r. zatrudnił na czas określony do 30.04.2008r. gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Ruta ” / zastępstwo za pracownika przebywającego na urlopie bezpłatnym/ – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

– wyraził zgodę na zatrudnienie pracownika z dniem 01.01.2008r. w wymiarze 1/5 etatu na okres 6 miesięcy tj do 30.06.2008r., na stanowisku ds. zieleni, w Dziale ds. Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi i Realizacji USM – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– wyraził zgodę na rozwiązanie umowy o pracę z dniem 21.10.2007r na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem zatrudnionym w Osiedlu ” Skarpa” w charakterze dozorcy mienia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 22.10.2007r. zwiększył wymiar czasu pracy z 1/2 na 1 etat pracownikowi zatrudnionemu w charakterze dozorcy mienia w Osiedlu ” Skarpa” w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd postanowił, że projekt porządku obrad Zebrania Przedstawicieli Członków SM „Czuby” w Lublinie zaplanowanego na dzień 17 listopada przedstawiał się będzie następująco:

1. Otwarcie obrad, wybór Prezydium.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z Zebrania Przedstawicieli odbytego w dniu 26.05.2007 r.
4. Wybór Komisji Wnioskowej, Skrutacyjnej i Statutowej.
5. Rozpatrzenie w postępowaniu wewnątrzspółdzielczym odwołań od uchwał Rady Nadzorczej o wykluczeniu ze Spółdzielni.
6. Rozpatrzenie odwołania Pani Elżbiety Szabały od uchwały Nr 48/5/2007 Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z 09 maja 2007 r. stwierdzającej nieważność odwołania Pana Stanisława Robaka z funkcji przedstawiciela i nieważność wyboru Pani Elżbiety Szabały na przedstawiciela na Zebranie Przedstawicieli.
7. Omówienie proponowanych zmian Statutu Spółdzielni.
8. Dyskusja.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Statutu Spółdzielni
10. Przyjęcie zgłoszonych w toku zebrania wniosków.
11. Zamknięcie obrad.

Po przeanalizowaniu stanowiska Komisji Statutowej w sprawie zgłoszonych zmian do Statutu, postanowił przekazać Komisji autopoprawki w brzmieniu:

1. W § 61 dodaje się nowy ust. 4 w brzmieniu:
„Członkowie Spółdzielni uczestniczą w kosztach związanych z działalnością społeczną, oświatową i kulturalną prowadzoną przez Spółdzielnię. Właściciele lokali niebędący członkami oraz osoby niebędące członkami Spółdzielni, którym przysługują spółdzielcze własnościowe prawa do lokali, mogą odpłatnie korzystać z takiej działalności na podstawie umów zawieranych ze Spółdzielnią.”

Dotychczasowe oznaczenia ustępów 4, 5, 6 w § 62 otrzymują odpowiednio oznaczenia: 5, 6, 7.

2. Wykreślić § 62 ust.1 pkt 3 w brzmieniu:
„regulaminu rozliczania gospodarki cieplnej”;

3. Wykreślić § 62 ust. 3 pkt 2 w brzmieniu:
„różnicowanie obciążeń poszczególnych lokali kosztami gospodarki zasobami mieszkaniowymi z tytułu sposoby wykorzystania lokali (lokale mieszkalne, lokale użytkowe)”;

4. Wykreślić § 62 ust. 4 w brzmieniu:
„Regulamin rozliczania kosztów gospodarki cieplnej powinien zawierać w szczególności:

        1) jednostkę organizacyjną rozliczania kosztów dostawy ciepła,
2) fizyczną jednostkę rozliczania kosztów,
3) okresy rozliczeniowe kosztów gospodarki cieplnej (rok kalendarzowy, sezon grzewczy, kwartał, miesiąc),
4) stosowanie współczynników korekcyjnych z tytułu nierównorzędnych walorów cieplnych lokalu,
5) stosowanie bonifikat w opłatach z tytułu nienależytego świadczenia usług dostawy ciepła,
6) terminy ostatecznego rozliczenia z użytkownikami mieszkań opłat pobranych zaliczkowo w trakcie okresu
rozliczeniowego, czyli termin zwrotu nadpłat lub żądania zwrotu pokrycia niedoboru.”

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie