Protokół Nr 34/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 28.08.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu eksploatacyjno-technicznego – Wojciech Byzdra
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat zgodnie z załączonym wykazem:
Nie wyraził zgody na odstąpienie od naliczania odsetek 1 członkowi . który wystąpił ponownie z prośbą po otrzymaniu decyzji o częściowym odstąpieniu od naliczenia.
– przedłużenia terminu spłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spłatę wymaganej kwoty 6 miesięcznych ratach.
– spłaty zadłużenia czynszowego w miesięcznych ratach zgodnie z załączonym wykazem:
Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia w ratach w stosunku do 1 członka , który w poprzednich okresach korzystał 3-krotnie ze spłaty zadłużenia w ratach
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu zgodnie z załączonym wykazem:
Nie wyraził zgody na odstąpienie od naliczania odsetek 1 członkowi, który wystąpił ponownie, po otrzymaniu decyzji o częściowym odstąpieniu od naliczania.
– wycofania wniosków egzekucyjnych skierowanych przeciwko członkom umieszczonym w załączonym wniosku
Zarząd Spółdzielni postanowił wycofać wniosek egzekucyjny od komornika wobec jednego z byłych małżonków , powołując się na orzeczenie sądu.
– wypłaty nadwyżki środków finansowych pochodzących z likwidacji książeczki mieszkaniowej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę środków po potrąceniu zobowiązań finansowych w/w wobec Spółdzielni.
– rozliczenia energii cieplnej dla C O i C W za sezon grzewczy 2006/2007 osiedla „Niska Skarpa”.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził przedłożone rozliczenie energii cieplnej
– zmiany warunków ubezpieczenia grupowego przez firmę ERGO HESTIA.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę z dniem 01.09.2007r warunków umowy ubezpieczenia w punkcie dot. zwiększenia sumy ubezpieczenia z kwoty 47.90 zł. na 49.90zł.
– zmiany najemcy lokalu przy ulicy Tymiankowej 58
Zarząd Spółdzielni wniosek zaakceptował na podstawie § 1 ust. 4 lit. b) „Regulaminu wynajmu lokali użytkowych oraz dzierżawy terenu w SM ” Czuby” w Lublinie” / stawka najmu, okres wypowiedzenia , zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian/.
– trybu wyboru wykonawcy na wykonanie i montaż urządzeń placów zabaw
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania cenę” na zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw w osiedlu „Ruta”.
– ustanowienia bezpłatnej służebności gruntowej na działce nr 52/10 Obręb 30 Rury Wizytkowskie jako drogi koniecznej do działki Nr 52/14 przy ulicy Watykańskiej 8 – 10.
Zarząd Spółdzielni wniosek zaakceptował w związku z rozstrzygnięciem przetargu na sprzedaż prawa wieczystego użytkowania działki nr 52/10 będącej w wieczystym użytkowaniu Spółdzielni.
– zatwierdzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i składu komisji przetargowej na konserwację dźwigów, hydroforni, zestawów hydroforowych.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził SIWZ oraz skład komisji przetargowej na konserwację dźwigów, hydroforni, zestawów hydroforowych w budynkach osiedli ” Skarpa”, ” Ruta”, „Łęgi”, „Błonie”, „Widok ” i „Poręba”.
– powiększenia ilości miejsc parkingowych dla budynku Nr 2 przy ul. Topazowej 6;
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku, mając na względzie poniższe argumenty:
1. Konieczność rozdzielenia dwubudynkowej nieruchomości przy ulicy Topazowej 4 i 6 (realizacja ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych).
2. Posiadanie wolnego terenu od strony wschodniej przy budynku Nr 2 (ul. Topazowa 6).
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na eksmisję rodziny zamieszkałej przy ulicy Szmaragdowej do lokalu przy ulicy Biłgorajskiej i uzyskanie lokatorskiego prawa do lokalu przez osobę podstawiającą mieszkanie.
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 03.09.2007 r. przyjmuje do pracy pracownika na okres próbny do 30.11.2007 r. w wymiarze 3/4 etatu na stanowisku kierownika Klubu Osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– z dniem 01.09.2007 r. do 31.12.2007 r. zwiększa pracownikowi w Administracji Osiedla „Błonie” wymiar etatu z 3/4 na 1 etat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– z dniem 31.08.2007 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem Administracji Osiedla „Łęgi” na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;
– z dniem 31.08.2007 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem Administracji Osiedla „Łęgi” na zasadzie porozumienia stron i z dniem 01.09.2007 r. zawarł umowę o pracę na dotychczasowych warunkach zatrudnienia;
– z dniem 10.09.2007 r. rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem Administracji Osiedla „Widok” w związku z powrotem pracownika przebywającego na urlopie bezpłatnym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników;
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni