Protokół Nr 32/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 14.08.2007 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu eksploatacyjno-technicznego – Wojciech Byzdra
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 23 członkom w wysokości 50%, 5 członkom w 100%, 1 członkowi w 70%, oraz 5 członkom w wysokości 40 %.
– spłaty zadłużenia czynszowego w miesięcznych ratach;
Zarząd Spółdzielni, oceniając wysokość zadłużenia oraz sytuację materialną rodziny członka wykluczonego – wobec którego został orzeczony wyrok o eksmisję na lokal socjalny, wyraził zgodę na spłatę przez w/w pozostałej kwoty zadłużenia w terminie do 31.12.2007 r. oraz zgodę na wstrzymanie wykonania eksmisji .
– oszacowania mieszkania i przeprowadzenia licytacji lokalu;
Zarząd, oceniając sytuację materialną członków i ich rodzin, wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 3 członkom Spółdzielni w wysokości 70% , a w wysokości 100% – 2 członkom.
Wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek ustawowych od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania 1 członkowi, pod warunkiem podpisania ze Spółdzielnią ugody oraz wnoszenia na jej podstawie systematycznie rat.
– umorzenia niedoboru wkładu budowlanego wynikającego z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego;
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku dla członka zamieszkałego w budynku przy ulicy Jana Pawła II – zgodnie z wcześniej ustaloną zasadą.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zmiany zakresu remontu balkonów w budynkach docieplanych w osiedlu „Błonie”;
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę sposobu wykończenia balkonów docieplanych przy ulicy Szaserów 1, Kawaleryjskiej 10, Hetmańskiej 6, 8, 10 o wykonanie wierzchniej warstwy z płytek gresowych zgodnie z wpisem do dzienników budów przez projektantów.
– przetargu w trybie „zapytania o cenę” na usprawnienie wentylacji w 28 mieszkaniach osiedla „Błonie”;
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w dniu 24.08.2007r.o godz. 11-ej w siedzibie Administracji Osiedla „Błonie” oraz zatwierdził skład komisji przetargowej.
– trybu wyboru wykonawcy robót remontowych w osiedlu „Ruta”;
– cofnięcia decyzji o rozwiązaniu umowy na najem lokalu;
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy o najem lokalu w osiedlu „Łęgi” przy ulicy Kaczeńcowej 1 w trybie natychmiastowym oraz spłatę pozostałej kwoty zadłużenia w 5 miesięcznych ratach.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków 1 członka z osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka;
– wyraził zgodę na przywrócenie najmu lokalu mieszkalnego w osiedlu „Skarpa” i odstąpił od decyzji zawartej w piśmie Spółdzielni z dnia 29.08.1996 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe wynajmującego;
– wyraził zgodę na przedłużenie terminu dokonania wpłaty wymaganych środków finansowych do dnia 15.09.2007 r. na lokal mieszkalny w osiedlu „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka;
– zatwierdził schemat postępowania w sprawach o przeniesienie własności w odrębną własność mieszkań lokatorskich w przypadku zgonów współmałżonków – wymagane postępowanie spadkowe i dział spadku.
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni z dniem 14.08.2007 r. rozwiązał umowę o pracę z jednym pracownikiem na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni