UCHWAŁA NR 34/2020
Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta”
z dnia 26.11.2020 r.
w sprawie: zatwierdzenia harmonogramu prac zmierzających do naprawy tarasu nad garażami w budynku przy ul. Watykańskiej 10.
Rada Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta” Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie, działając na podstawie § 4 ust. 2 pkt 1,3, Regulaminu Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania, ustala co następuje:
§ 1
Rada Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta” akceptuje następujący harmonogram przygotowań zmierzających do naprawy tarasu nad garażami w budynku przy ul. Watykańskiej 10:
Zebranie informacji o przeciekach do garaży.
- Inwentaryzacja miejsc przecieków – przegląd boksów garażowych bezpośrednio po opadach deszczu.
- Wykonanie badań odkrywkowych stanu izolacji w miejscach zinwentaryzowanych przecieków.
- Sporządzenie kalkulacji pełnego remontu kapitalnego zespołu garażowego (z modernizacją barierki tarasu).
- Sporządzenie kalkulacji kosztów likwidacji przecieków na podstawie zgromadzonych informacji.
- Przekazanie Przedstawicielowi nieruchomości informacji o zakresie i kosztach pełnego remontu kapitalnego zespołu garażowego (w podobnym zakresie jak został wykonany remont zespołu garażowego przy ul. Watykańskiej 8).
- Wspólny wniosek Administracji Osiedla i Przedstawiciela nieruchomości do Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla Ruta o ujęcie w planie remontów na 2021 r. dla nieruchomości przy ul. Watykańskiej 4,6,8,10 określonego zakresu robót i kosztów remontu zespołu garażowego przy ul. Watykańskiej 10.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w trybie określonym w § 21 ust. 5 Regulaminu Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania.
Sekretarz Barbara Rupczewska |
Przewodniczący Zbigniew Gontarz |