UCHWAŁA NR 34/2020
Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta”
z dnia 26.11.2020 r.

w sprawie: zatwierdzenia harmonogramu prac zmierzających do naprawy tarasu nad garażami w budynku przy ul. Watykańskiej 10.

Rada Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta” Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie, działając na podstawie § 4 ust. 2 pkt 1,3, Regulaminu Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania, ustala co następuje:

§ 1

Rada Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta” akceptuje następujący harmonogram przygotowań zmierzających do naprawy tarasu nad garażami w budynku przy ul. Watykańskiej 10:

Zebranie informacji o przeciekach do garaży.

  1. Inwentaryzacja miejsc przecieków – przegląd boksów garażowych bezpośrednio po opadach deszczu.
  2. Wykonanie badań odkrywkowych stanu izolacji w miejscach zinwentaryzowanych przecieków.
  3. Sporządzenie kalkulacji pełnego remontu kapitalnego zespołu garażowego (z modernizacją barierki tarasu).
  4. Sporządzenie kalkulacji kosztów likwidacji przecieków na podstawie zgromadzonych informacji.
  5. Przekazanie Przedstawicielowi nieruchomości informacji o zakresie i kosztach pełnego remontu kapitalnego zespołu garażowego (w podobnym zakresie jak został wykonany remont zespołu garażowego przy ul. Watykańskiej 8).
  6. Wspólny wniosek Administracji Osiedla i Przedstawiciela nieruchomości do Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla Ruta o ujęcie w planie remontów na 2021 r. dla nieruchomości przy ul. Watykańskiej 4,6,8,10 określonego zakresu robót i kosztów remontu zespołu garażowego przy ul. Watykańskiej 10.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w trybie określonym w § 21 ust. 5 Regulaminu Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania.

Sekretarz
Rady Przedstawicieli Nieruchomości
Osiedla „Ruta”

Barbara Rupczewska

Przewodniczący
Rady Przedstawicieli Nieruchomości
Osiedla „Ruta”

Zbigniew Gontarz

Data opublikowania: 12:47, 2 grudnia 2020

Kategorie: 2020