Protokół NR 7/2020
z posiedzenia Rady Nadzorczej
SM „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 21.07.2020 r.
Lista członków Rady Nadzorczej biorących udział w indywidualnym zbieraniu głosów:
Przewodniczył Rady – Andrzej Turski
Zastępcy przewodniczącego – Jerzy Kaczmarski, Zbigniew Gontarz
Sekretarz – Danuta Przybyś – Ziemba
Członkowie:
Edward Dudek, Ewa Kosiak, Grażyna Kasprzak, Elżbieta Janiak, Urszula Koszałka, Agnieszka Kulikowska, Tomasz Buda, Bogumiła Baran, Waldemar Żak, Marta Brożyna, Dariusz Jaremek, Krzysztof Piekniak, Grażyna Stadnik, Jan Morawski, Stanisław Tanikowski, Zbigniew Ławniczak, Elżbieta Szabała.
Ad. 1.
W związku z nadal obowiązującymi przepisami nakazującymi radykalne ograniczenia kontaktów, Prezydium RN postanowiło aby najbliższe posiedzenie Rady Nadzorczej odbyło się przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.
Prezydium RN SM Czuby jednomyślnie podjęło decyzję o upoważnieniu Sekretarza RN Pani Danuty Przybyś – Ziemby, Przewodniczącego RN Andrzeja Turskiego oraz Przewodniczącego Komisji Kulturalno- Oświatowej Waldemara Żaka do przeprowadzenia czynności skrutacyjnych dotyczących głosowań przeprowadzonych przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość nad sprawami ujętymi w porządku obrad posiedzenia plenarnego rady z dnia 21 lipca 2020 r.
Prezydium ustaliło termin posiedzenia Rady Nadzorczej na dzień 21.07.2020 r. z następującym porządkiem obrad:
- Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 r.
b) zatwierdzenia planu kosztów zarzadzania na 2021 r.
c) wyrażenia zgody na zawieranie umów na wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu stanowiących mienie spółdzielni. - Przyjęcie protokołu z posiedzenia z dnia 29.06.2020 r.
- Sprawy wniesione.
Prezydium Rady zapoznało się z materiałami do realizacji porządku obrad posiedzenia w dniu 21.07 2020 r. zatwierdziło wzór karty do głosowania i ustaliło, że głosowania zostaną przeprowadzono w sprawach wskazanych w porządku obrad RN w pkt 1a,1b,1c i 2.
Komisja Skrutacyjna w ustalonym składzie dokonała przeliczenia oddanych w dniu 21.07.2020 r. głosów i stwierdziła, że na 21 członków rady uprawnionych do głosowania przeprowadzonego w trybie indywidualnego zbierania głosów, w głosowaniu udział wzięło 21 członków.
1) W głosowaniu w sprawie zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 – oddano 21 głosów w tym:
– za zatwierdzenie 16 głosów,
– przeciw zatwierdzeniu 3 głosy
– wstrzymało się od głosowania 2 głosy
2) W głosowaniu w sprawie zatwierdzenia planu kosztów zarządzania na 2021 r. – oddano 21 głosów w tym:
– za zatwierdzeniem 15 głosów,
– przeciw zatwierdzeniu 3 głosy
– wstrzymało się od głosowania 3 głosy
3) W głosowaniu w sprawie wyrażenia zgody na zawieranie umów na wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu stanowiących mienie spółdzielni – oddano 21 głosów w tym:
– za wyrażeniem zgody 17 głosów,
– przeciw wyrażeniu 2 głosy
– wstrzymało się od głosowania 2 głosy
4) W głosowaniu w sprawie przyjęcia protokołu z posiedzenia Rady Nadzorczej z dnia 29.06.2020 r. – oddano 21 głosów w tym:
– za przyjęciem 18 głosów,
– przeciw przyjęciu 2 głosy
– wstrzymało się od głosowania 1 głos
Ad. 1
A )
Członkowie prezydium po przeanalizowaniu projektu planu struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 r. zapoznaniu się zakresem obowiązków wykonywanych przez pracowników poszczególnych działów, postanowili przedłożyć do uchwalenia poniżej przedstawiona Strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej SM „Czuby” w Lublinie na 2021 r.
Uchwała nr ____________
Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia ………………………..
w sprawie: zatwierdzenie struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 r.
]Rada Nadzorcza SM „Czuby” w Lublinie działając na podstawie $ 87 ust 1 pkt 7 Statutu Spółdzielni uchwala co następuje:
§ 1
Zatwierdza się strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób określony w § 89 ust. 3 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Załącznik Nr 1 Struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej S M „Czuby” w Lublinie na 2021 r.
Rada Nadzorcza większością głosów – 16 za , przy 3 głosach przeciwnych i 2 wstrzymujących się od głosowania przyjęła uchwałę Nr 9/24/2020 z dnia 21.07.2020 r w sprawie zatwierdzenie struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 r. w wersji przedstawionej powyżej w protokole.
B)
Członkowie prezydium po przeanalizowaniu projektów planu kosztów zarzadzania na 2021 r. przy założeniu najniższego wynagrodzenia w wysokości 3 000 zł ze wzrostem kosztów osobowych z narzutami o 3% i bez wzrostu, po dyskusji postanowili przedłożyć członkom rady do uchwalenia plan kosztów zarządzania na 2021 r. zakładający pozostawienie kosztów osobowych z narzutami na poziomie roku 2020, przy założeniu najniższego wynagrodzenia w wysokości 2600 zł.
Uchwała Nr ……………./2020
Rady Nadzorczej
Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia ……………. r.
w sprawie: zatwierdzenia planu kosztów zarządzania na 2021 r.
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, działając w oparciu o § 87 ust. 1 pkt 1 Statutu Spółdzielni uchwala, co następuje:
§ 1
Zatwierdza się plan kosztów zarządzania na 2021 r. w wysokości 5.682.300 zł (słownie: pięć milionów sześćset osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta złotych ) wg załączników do niniejszej uchwały.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób określony w § 89 ust. 3 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.
Załącznik Nr 1 i 2 Plan kosztów zarządzania na 2021 r.
Na 2021 r. zaplanowano 11 posiedzeń Rady Nadzorczej.
Rada Nadzorcza większością głosów – 15 za, przy 3 głosach przeciwnych i 3 wstrzymujących się od głosowania przyjęła uchwałę Nr 10/61/2020 z dnia 21.07.2020 r w sprawie zatwierdzenia planu kosztów zarządzania na 2021 r w wersji przedstawionej powyżej w protokole.
C)
Członkowie prezydium po przeanalizowaniu przedstawionego poniżej projektu uchwały , oraz postanowień art. 46 § 1 pkt 3 Prawa Spółdzielczego i § 93 pkt 8 lit. E Statut Spółdzielni, postanowili projektu uchwały skierować do uchwalenia.
Uchwała nr ____________
Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia ………………………..
w sprawie: wyrażenia zgody na zawieranie umów na wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu stanowiących mienie spółdzielni
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie działając na podstawie § 87 ust. 1 pkt 3 Statutu Spółdzielni uchwala, co następuje:
§ 1
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie wyraża zgodę na zawieranie przez Zarząd Spółdzielni umów na wynajem lokali -użytkowych i dzierżawę terenu stanowiących mienie Spółdzielni określone w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób określony § 89 ust. 3 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Uzasadnienie:
- Zgodnie z art. 46 § 1 pkt 3 Prawa Spółdzielczego do zakresu działania Rady Nadzorczej należy m.in. podejmowanie uchwał w sprawie nabycia i obciążenia nieruchomości.
Wg niektórych interpretacji (np. w Komentarzach Praktycznych Adama Stefaniaka) z przepisu tego wynika iż uchwała Rady Nadzorczej zezwalająca na obciążenie nieruchomości jest przesłanką ważności umowy, w tym umowy najmu lub dzierżawy nieruchomości, które to umowy zawiera Zarząd Spółdzielni – w oparciu o § 93 pkt 8 lit. E Statutu. - Załącznik do niniejszej uchwały stanowi aktualny wykaz lokali i działek gruntu stanowiących mienie Spółdzielni.
Załącznik do Uchwały Nr ………. |
Nr. nier |
nr dz. |
adres/opis |
powierzchnia w m2 |
uwagi |
|||||
działka |
lokale własn. |
lokale najem w pawilonach |
lokale najem w nier. mieszk. |
lokale gospod w nier. mieszk. |
dzierżawy terenu |
||||
SKARPA | |||||||||
01ES | 24/22 | ul. Fantastyczna 11 |
21,00 |
||||||
02ES | 24/21 | ul. Sympatyczna 1, 3 |
32,00 |
||||||
03ES | 33/25 | ul. Gościnna 7, 9, 11, 13 |
45,80 |
36,20 |
|||||
04ES | 33/9 | ul. Romantyczna 9 |
16,00 |
||||||
05ES | 33/27 | ul. Romantyczna 15, ul. Radości 9, 11 |
1 385,00 |
81,80 |
|||||
06ES | 49/32 | ul. Romantyczna 8-12 |
96,00 |
||||||
07ES | 49/25 | ul. Romantyczna 6 |
48,00 |
||||||
08ES | 49/108 | ul. Przedwiośnie 2 |
249,60 |
||||||
09ES | 54 | ul. Fantastyczna 4-8 |
208,70 |
184,90 |
|||||
13ES | 24/23 | ul. Fantastyczna 5, 7, 9, 13, 15 |
29,40 |
||||||
14ES | 24/24 | ul. Fantastyczna 17, 19, 21 |
16,20 |
18,50 |
|||||
15ES | 24/20 | ul. Sympatyczna 12, 14, 16, ul. Radości 4 |
729,30 |
37,60 |
|||||
16ES | 24/18 | ul. Sympatyczna 8, 10, ul. Radości 10, 12 |
21,90 |
||||||
17ES | 24/16 | ul. Sympatyczna 2, 4 |
23,80 |
||||||
18ES | 24/17 | ul. Radości 14 |
22,60 |
||||||
20ES | 33/28 | ul. Romantyczna 17, 19, ul. Radości 1, 3, 5 |
22,90 |
16,60 |
|||||
21ES | 49/110 | ul. Przedwiośnie 1, 3, 7 |
67,80 |
||||||
22ES | 24/26 | ul. Sympatyczna 7 |
52,20 |
wiecz. użyt. |
|||||
11ES | 24/13 | ul. Radości 2A |
2 529 |
436,97 |
wiecz. użyt. |
||||
12ES | 49/26 | ul. Przytulna 4 |
5 416 |
826,75 |
400,50 |
204,00 |
wiecz. użyt. |
||
508,71 |
wiecz. użyt. |
||||||||
SP | 24/25 | ul. Sympatyczna 5B, ul. Filaretów – parking |
4 537 |
67,75 |
127,00 |
wiecz. użyt. |
|||
SP | 24/4 | ul. Filaretów – parking |
3 960 |
2 975,00 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 24/15 | ul. Radości – parking |
1 912 |
1 207,50 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 49/17 | ul. Romantyczna – boisko |
10 808 |
20,30 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 49/29 | ul. Romantyczna – parking |
5 661 |
4 010,00 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 24/29 | ul. Gościnna |
69 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 30/4 | ul. Gościnna – parking |
3 106 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 64/1 | ul. Gościnna – parking |
246 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 33/1 | ul. Gościnna 17a – przy wymiennikowni |
1 137 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 33/8 | ul. Gościnna 50-58 – teren zielony |
4 819 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 26/2 | ul. Sympatyczna |
2 859 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 30/3 | ul. Gościnna 26a |
80 |
działka własna |
|||||
SP | 24/19 | dojazd do ul. Radości 4, 10, 12 |
1 459 |
działka własna |
|||||
SP | 49/109 | ul. Przedwiośnie |
813 |
działka własna |
|||||
RAZEM SKARPA |
49 411 |
1 387,66 |
905,22 |
2708,80 |
702,80 |
8 543,80 |
|||
RUTA | |||||||||
02ER | 40/14 | ul. Dziewanny 1 |
225,20 |
||||||
06ER | 41/3 | ul. Stokrotki 8 |
30,00 |
||||||
07ER | 41/2 | ul. Różana 6 |
91,70 |
31,70 |
|||||
08ER | 24/7 | ul. Różana 3 |
27,00 |
||||||
11ER | 24/19 | ul. Różana 17, 21, 27 |
65,40 |
18,00 |
|||||
13ER | 54/4 | ul. Jutrzenki 10 |
62,94 |
||||||
28/5 | |||||||||
28/21 | |||||||||
14ER | 52/11 | ul. Watykańska 4-10 |
1 282,73 |
495,34 |
396,86 |
||||
15ER | 52/12 | ul. Jana Pawła II 9 |
10,50 |
||||||
19ER | 40/13 | ul. Dziewanny 5 |
35,94 |
||||||
29ER | 42/5 | ul. Dziewanny 14 |
94,20 |
||||||
16ER | 24/15 | ul. Różana 1 |
2 863 |
417,89 |
wiecz. użyt. |
||||
21ER | 40/30 | ul. Dziewanny 3 |
5 475 |
408,90 |
wiecz. użyt. |
||||
22ER | 41/1 | ul. Różana 8 |
2 115 |
311,50 |
435,60 |
wiecz. użyt. |
|||
23ER | 24/10 | ul. Jutrzenki 5 |
9 418 |
1 514,00 |
1 980,13 |
wiecz. użyt. |
|||
SP | 24/6 | Przy ul. Różanej – dojazd do przedszkola |
2 468 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 24/16 | Przy ul. Sasankowa 8 -parking |
409 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 24/17 | ul. Armii Krajowej 7 -parking |
4 863 |
3657 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 41/4 | Przy ul. Stokrotki i ul. Rucianej -boisko |
10 111 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 52/8 | ul. Watykańska 2 – zieleń |
2 452 |
41,95 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 24/13 | ul. Sasankowa |
938 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 41/12 | ul. Ruciana – parking |
216 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 52/13 | Droga dojazdowa do ul. Watykańskiej 10 |
1 158 |
wiecz. użyt. |
|||||
RAZEM RUTA |
42 486 |
2 075,06 |
2 853,84 |
512,44 |
514,06 |
5 679,08 |
|||
ŁĘGI | |||||||||
01EŁ | 21 | ul. Kaczeńcowa 1-5 |
309,20 |
||||||
02EŁ | 22/5 | ul. Kaczeńcowa 6-10 |
72,60 |
||||||
03EŁ | 22/4 | ul. Kaczeńcowa 2, ul. Biedronki 3 |
8,00 |
||||||
04EŁ | 22/7 | ul. Biedronki 5-11 |
48,20 |
||||||
06EŁ | 19/15 | ul. Tatarakowa 10-16 |
22,00 |
25,00 |
|||||
07EŁ | 19/17 | ul. Tatarakowa 2, 6, 8 |
237,20 |
||||||
08EŁ | 22/2 | ul. Tymiankowa 1-3 |
74,10 |
||||||
09EŁ | 22/3 | ul. Bociania 6-10 |
235,70 |
||||||
10EŁ | 23/2 | ul. Tymiankowa 54-58 |
25,00 |
||||||
11EŁ | 23/3 | ul. Tymiankowa 48-52 |
161,10 |
||||||
13EŁ | 27 | ul. Tatarakowa 5 |
16,40 |
||||||
17EŁ | 19/10 | ul. Tatarakowa 28 |
3 700 |
375,60 |
147,40 |
wiecz. użyt. |
|||
271,00 |
|||||||||
SP | 33/3 | ul. Biedronki – parking |
1 154 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 5/13 | ul. Tymiankowa – parking |
1 333 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 5/17 | W pobliżu ul. Tymiankowej – zieleń |
2 474 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 33/1 | W pobliżu ul. Kaczeńcowej – zieleń |
1 214 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 34/50 | W pobliżu ul. Kaczeńcowej – zieleń |
3 085 |
40,00 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 19/14 | ul. Tatarakowa 24 |
4 248 |
3500 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 19/12 | Teren ziel.i pod usł. ul. Biedronki |
3 194 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 19/16 | Teren zielony i plac zabaw |
4 617 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 22/6 | Plac zabaw ul. Biedronki i Kaczeńcowa |
1 753 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 19/9 | ul. Wiklinowa 2 – do zabudowy |
2 902 |
działka własna |
|||||
RAZEM ŁĘGI |
29 674 |
663,00 |
147,40 |
1185,10 |
33,00 |
3 540,00 |
|||
BŁONIE | |||||||||
01EB | 14/2 | ul. Husarska 2, 6, 8 i ul. Ułanów 22 |
|||||||
02EB | 14/4 | ul. Ułanów 14-16 |
6,50 |
||||||
03EB | 14/10 | ul. Hetmańska 12-16 |
23,20 |
||||||
04EB | 14/8 | ul. Dragonów 3, 14 | |||||||
05EB | 14/15 | ul. Hetmańska 6-10 | |||||||
06EB | 15/2 | ul. Szaserów 1, 9, 11 | |||||||
07EB | 15/4 | ul. Rycerska 2-8 | |||||||
08EB | 15/6 | ul. Rycerska 5, ul. Kawaleryjska 8 |
14,80 |
||||||
09EB | 15/9 | ul. Kawaleryjska 2-6 |
21,00 |
||||||
10EB | 15/12 | ul. Kawaleryjska 14-18 | |||||||
15EB | 4/6 | ul. Dragonów 2 |
1 780 |
705,12 |
373,58 |
wiecz. użyt. |
|||
225,40 |
|||||||||
SP | 14/16 | Teren zielony – lokal użytkowy |
441 |
6,40 |
wiecz. użyt. |
||||
SP | 14/3 | Parking ul. Ułanów 16 |
2 779 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 14/5 | Parking ul. Dragonów |
4 787 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 14/11 | Tereny rekreacyjne |
4 004 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 14/13 | Tereny zielone |
764 |
1 199,00 |
wiecz. użyt. – dzierżawa łącznie z 14/14 |
||||
SP | 14/14 | Tereny zielone |
709 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 15/13 | Teren pod parking ul. Kawaleryjska |
7 216 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 15/14 | ul. Kawaleryjska 6A |
179 |
50,00 |
wiecz. użyt. |
||||
RAZEM BŁONIE |
22 659 |
930,52 |
379,98 |
65,50 |
0,00 |
1 249,00 |
|||
WIDOK | |||||||||
03EW | 38/2, 14/8 | ul. Szmaragdowa 36 |
17,90 |
||||||
05EW | 17/3 | ul. Szmaragdowa 4 |
192,00 |
195,00 |
|||||
16EW | 95 | ul. Bursztynowa 36 |
230,60 |
||||||
31,60 |
|||||||||
18EW | 46/2, 47/3, 53/1 | ul. Bursztynowa 17 |
290,70 |
||||||
SP | 94/5 | Dojazd do ul. Bursztynowej 34 |
2 060 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 14/5 | Parking przy Szmaragdowej 36 |
1 042 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 37/1 | Chodnik przy Szmaragdowej 4-6 |
142 |
wiecz. użyt. |
|||||
Sp | 3/34 | Przy ul. Topazowej |
1 352 |
wiecz. użyt. |
|||||
RAZEM WIDOK |
4 596 |
262,20 |
290,70 |
209,90 |
195,00 |
0,00 |
|||
PORĘBA | |||||||||
01EP | 53/4 | ul .Perłowa 4-8 |
107,00 |
3,50 |
|||||
02EP | 53/1 | ul. Szafirowa 3-5 |
18,00 |
5,30 |
|||||
04EP | 54/4 | ul. Turkusowa 1, ul. Bursztynowa 12 |
20,50 |
||||||
12EP | 67/3,10,12; 12/12;19/8 | ul. Agatowa 16 |
32,20 |
||||||
13EP | 19/6 | ul. Agatowa 7 |
1 463 |
438,27 |
działka własna |
||||
SP | 19/5 | ul. Agatowa |
98 |
działka własna |
|||||
SP | 20/7 | Teren niezabud. przy ul. Agatowej |
137 |
działka własna |
|||||
SP | 20/8 | Teren niezabud. przy ul. Agatowej |
92 |
działka własna |
|||||
SP | 53/5 | Dojazd do wym. ul. Bursztynowa 6a |
1 239 |
wiecz. użyt. |
|||||
SP | 54/3 | Dojazd do wym. ul. Turkusowa 3a |
954 |
wiecz. użyt. |
|||||
RAZEM PORĘBA |
3 983 |
107,00 |
438,27 |
74,20 |
5,30 |
0,00 |
|||
RAZEM SM CZUBY |
152 809 |
5 425,44 |
5 015,41 |
4755,94 |
1450,16 |
19 011,88 |
Rada Nadzorcza większością głosów – 17 za, przy 2 głosach przeciwnych i 2 wstrzymujących się od głosowania przyjęła uchwałę Nr 11/1/2020 z dnia 21.07.2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawieranie umów na wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu stanowiących mienie spółdzielni w wersji przedstawionej powyżej w protokole.
Ad. 2
Protokół z posiedzenia Rady Nadzorczej SM „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 29.06.2020 r. został przyjęty większością głosów -18 za, przy 2 głosach przeciwnych i 1 wstrzymującym się od głosowania.
Ad. 3
Zgłoszone przez członków rady pytania zostały przekazane do Zarządu i prezydium w celu przygotowania odpowiedzi.
Na tym protokół zakończono.
Sekretarz Danuta Przybyś – Ziemba |
Przewodniczący Andrzej Turski |