ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

INFORMATOR NR 45 (kwiecień 2012 r.) Artykuł 22

PROJEKT

UCHWAŁA Nr … /2012
Walnego Zgromadzenia Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”
w Lublinie z dnia ………. 2012 r.
w sprawie: przyjęcia zmian Statutu Spółdzielni.

Na podstawie art. 38 § 1 pkt 10 ustawy z dnia 16 września 1982 r. – Prawo spółdzielcze (tekst jednolity – Dz.U. z 2003 r. Nr 188, poz. 1848 z późn. zm.) oraz § 79 pkt 11 Statutu, Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, uchwala co następuje:

§ 1

Uchwala się zmiany Statutu, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 2

Uchwala się tekst jednolity obejmujący zmiany wykazane w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący
części Walnego Zgromadzenia

Załącznik Nr 1
do Uchwały Nr …/2012
Walnego Zgromadzenia
SM „Czuby” w Lublinie
z dnia …………….. r.

W statucie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie wprowadza się następujące zmiany:

  1. § 61 otrzymuje brzmienie:
    „1. Członkowie Spółdzielni, którym przysługują spółdzielcze prawa do lokali mieszkalnych, wnoszą do Spółdzielni opłaty na pokrycie kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości w częściach przypadających na ich lokale, eksploatacji i utrzymania nieruchomości stanowiących mienie Spółdzielni.
    2. Osoby niebędące członkami Spółdzielni, którym przysługują spółdzielcze własnościowe prawa do lokali, są zobowiązani do wnoszenia do Spółdzielni opłat na pokrycie kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości w częściach przypadających na ich lokale, eksploatacji i utrzymania nieruchomości stanowiących mienie Spółdzielni na takich zasadach jak członkowie Spółdzielni.
    3. Członkowie Spółdzielni, będący właścicielami lokali wnoszą do Spółdzielni opłaty na pokrycie kosztów utrzymania ich lokali, eksploatacji i utrzymania nieruchomości wspólnych, eksploatacji i utrzymania nieruchomości stanowiących mienie Spółdzielni.
    4. Członkowie Spółdzielni, którzy oczekują na ustanowienie na ich rzecz spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego albo prawa odrębnej własności lokalu, są obowiązani uczestniczyć w pokrywaniu kosztów budowy lokali przez wnoszenie wkładów mieszkaniowych lub budowlanych. Od chwili postawienia im lokali do dyspozycji uiszczają oni opłaty określone w ust. 1 albo 3.
    5. Właściciele lokali niebędący członkami Spółdzielni są obowiązani uczestniczyć w pokrywaniu kosztów związanych z eksploatacją i utrzymaniem ich lokali, eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości wspólnych. Są oni również obowiązani uczestniczyć w wydatkach związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości stanowiących mienie Spółdzielni, które są przeznaczone do wspólnego korzystania przez osoby zamieszkujące w określonych budynkach lub osiedlu. Obowiązki te wykonują przez uiszczanie opłat na takich samych zasadach, jak członkowie Spółdzielni.

    6. Członkowie Spółdzielni uczestniczą w kosztach związanych z działalnością społeczną, oświatową i kulturalną prowadzoną przez Spółdzielnię. Właściciele lokali niebędący członkami oraz osoby niebędące członkami Spółdzielni, którym przysługują spółdzielcze własnościowe prawa do lokali, mogą odpłatnie korzystać z takiej działalności na podstawie umów zawieranych ze Spółdzielnią.
    7. Koszty eksploatacji i utrzymania, o których mowa w ust. 1, obejmują w szczególności koszty administrowania nieruchomością, koszty dostawy energii cieplnej (na potrzeby ogrzewania lokali i podgrzewania wody), dostawy wody i odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości, eksploatacji dźwigów, hydroforni, domofonów oraz odpisy na fundusz remontowy Spółdzielni.
    8. Koszty eksploatacji i utrzymania nieruchomości wspólnych, o których mowa w ust. 3, ustala się proporcjonalnie do udziału właściciela lokalu wyodrębnionego w nieruchomości wspólnej.
    9. Opłaty określone w ust. 1 – 3 i 5, mogą być wykorzystywane wyłącznie na cele, na które zostały pobrane.”
  2. § 65 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
    „Okres wypowiedzenia członkostwa wynosi jeden miesiąc i rozpoczyna się od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego pod dniu zgłoszenia wystąpienia.
    Na uzasadniony wniosek członka okres ten może ulec skróceniu.
  3. § 72 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    „Organami Spółdzielni są:
    1) Walne Zgromadzenie,
    2) Rada Nadzorcza,
    3) Zarząd,
    4) Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli,
  4. § 76 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    „O czasie, miejscu i porządku obrad poszczególnych części Walnego Zgromadzenia zawiadamiani są członkowie uprawnieni do uczestnictwa w danej części Walnego Zgromadzenia na piśmie, poprzez wywieszenie zawiadomień na klatkach schodowych, na 21 dni przed terminem pierwszej części Walnego Zgromadzenia. Zawiadomienie powinno zawierać czas, miejsce, porządek obrad oraz informację o wyłożeniu wszystkich sprawozdań i projektów uchwał, które będą przedmiotem obrad oraz informację o prawie członka do zapoznania się z tymi dokumentami.”
  5. § 77 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
    „Uchwały podejmowane są zwykłą większością głosów, z zastrzeżeniem ust. 5. Uchwałę uważa się za podjętą, jeżeli była poddana pod głosowanie wszystkich części Walnego Zgromadzenia, a za uchwałą opowiedziała się wymagana w ustawie lub Statucie większość ogólnej liczby członków uczestniczących w Walnym Zgromadzeniu. Jednakże w sprawach likwidacji Spółdzielni, przeznaczenia majątku pozostałego po zaspokojeniu zobowiązań likwidowanej Spółdzielni do podjęcia uchwały konieczne jest aby w posiedzeniach wszystkich części Walnego Zgromadzenia, na których uchwała była poddana pod głosowanie, uczestniczyła łącznie co najmniej połowa ogólnej liczby uprawnionych do głosowania; zaś w sprawach zbycia nieruchomości, zbycia zakładu lub innej wyodrębnionej jednostki organizacyjnej – uczestniczyło łącznie co najmniej 2% ogólnej liczby uprawnionych do głosowania.
  6. § 77 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
    „Po odbyciu wszystkich części Walnego Zgromadzenia Zarząd Spółdzielni w obecności co najmniej połowy przewodniczących poszczególnych części Walnego Zgromadzenia stwierdza, która z uchwał wynikająca z porządku obrad Walnego Zgromadzenia otrzymała wymaganą Statutem ilość głosów i w związku z tym została przyjęta przez części Walnego Zgromadzenia oraz która z uchwał takiego warunku nie spełniła.”
  7. § 77 ust. 7 otrzymuje brzmienie:
    „Posiedzenie Zarządu z udziałem przewodniczących poszczególnych części Walnego Zgromadzenia w celu zawartym w ust. 6 zwołuje się w ciągu 7 dni od dnia odbycia ostatniej części Walnego Zgromadzenia.”
  8. § 78 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
    „Otwierający obrady przeprowadza wybór Prezydium danej części Walnego Zgromadzenia w składzie: przewodniczący, sekretarz i dwóch asesorów.”
  9. § 78g ust. 3 otrzymuje brzmienie:
    „Głosowanie tajne odbywa się przy pomocy kart do głosowania, ostemplowanych pieczęcią Spółdzielni i z oznaczeniem uchwały, której głosowanie dotyczy.

    § 78g ust. 4 otrzymuje brzmienie:
    „Komisja Mandatowo-Skrutacyjna oblicza głosy oraz ogłasza wynik głosowania. Wynik głosowania powinien być odnotowany w protokole części Walnego Zgromadzenia w odniesieniu do każdej uchwały oddzielnie.”

  10. § 81 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
    „Uchwała sprzeczna z postanowieniami Statutu bądź dobrymi obyczajami lub godząca w interesy Spółdzielni albo mająca na celu pokrzywdzenie jej członka może być zaskarżona do sądu.”
  11. § 84d ust. 1-3 otrzymuje brzmienie:
    „1. Po odbyciu wszystkich części Walnego Zgromadzenia członkowie Zarządu w obecności co najmniej połowy przewodniczących poszczególnych części Walnego Zgromadzenia podejmują czynności mające na celu stwierdzenie wyborów i sporządzają protokół, który zawiera:
    1) wyniki wyborów członków Rady Nadzorczej na poszczególnych częściach Walnego Zgromadzenia;
    2) wykaz kandydatów, którzy w wyniku głosowania uzyskali mandat członka Rady Nadzorczej na następną kadencję.
    2. Posiedzenie Zarządu, o którym mowa w ust. 1, z udziałem co najmniej połowy przewodniczących poszczególnych części Walnego Zgromadzenia zwołuje Zarząd w ciągu 7 dni od dnia odbycia ostatniej części Walnego Zgromadzenia.
    3. Protokół po przeczytaniu i akceptacji przez uprawnionych wymienionych w ust. 1 zostaje podpisany przez przewodniczących uczestniczących w posiedzeniu, o których mowa w § 77 ust. 7 Statutu.”
  12. § 85 otrzymuje brzmienie:
    „1. Kadencja członka Rady Nadzorczej trwa 3 lata. Czas trwania kadencji liczy się od dokonania jej wyboru w trybie § 84d ust. 1-3 Statutu do dnia dokonania wyboru Rady Nadzorczej na następną kadencję w tym samym trybie.
    2. Nie można być członkiem Rady Nadzorczej dłużej niż przez 2 kolejne kadencje Rady Nadzorczej, przy czym za pierwszą kadencję należy przyjąć wybór na członka Rady Nadzorczej w 2009 r.
    3. Można zostać ponownie wybranym na członka Rady Nadzorczej, jeżeli istniała kadencyjna przerwa pomiędzy poprzednim pełnieniem tej funkcji o długości nieprzekraczającej 2 kolejnych kadencji.”
  13. § 87 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    1. Do zakresu działania Rady Nadzorczej należy:
    1) uchwalanie planów gospodarczo-finansowych i programów działalności kulturalno-oświatowej,
    2) nadzór i kontrola działalności Spółdzielni a w szczególności:
    a) badanie okresowych sprawozdań oraz sprawozdań finansowych,
    b) dokonywanie okresowych ocen wykonania przez Spółdzielnię jej zadań gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania przez Spółdzielnię praw jej członków,
    c) przeprowadzanie kontroli nad sposobem załatwiania przez Zarząd wniosków organów Spółdzielni i jej członków.
    3) podejmowanie uchwał w sprawie nabycia nieruchomości, nabycia zakładu lub innej jednostki organizacyjnej , oraz nieodpłatnego przekazania na majątek dostawców mediów technologicznych sieci i przyłączy do nowo wybudowanych obiektów realizowanych w ramach inwestycji spółdzielni,
    4) podejmowanie uchwał w sprawie stawek opłat eksploatacyjnych,

    5) podejmowanie uchwał w sprawie nabycia nieruchomości oraz nabycia zakładu lub innej jednostki organizacyjnej,
    6) podejmowanie uchwał w sprawie zabezpieczenia kredytu w formie hipoteki na nieruchomości, dla potrzeb której przeznaczone będą środki finansowe pochodzące z kredytu, po uzyskaniu pisemnej zgody większości członków Spółdzielni, których prawa do lokali związane są z tą nieruchomością,
    7) podejmowanie uchwał w sprawie przystępowania do organizacji społecznych oraz występowania z nich,
    8) zatwierdzanie struktury organizacyjnej Spółdzielni,
    9) rozpatrywanie skarg na działalność Zarządu,
    10) składanie Walnemu Zgromadzeniu sprawozdań zawierających w szczególności wyniki kontroli i ocenę sprawozdań finansowych,
    11) podejmowanie uchwał w sprawach czynności prawnych dokonywanych między Spółdzielnią a członkiem Zarządu lub dokonywanych przez Spółdzielnię w interesie członka Zarządu oraz reprezentowanie Spółdzielni przy tych czynnościach; do reprezentowania Spółdzielni wystarczy dwóch członków Rady przez nią upoważnionych,
    12) ustalanie zasad podziału Walnego Zgromadzenia na poszczególne części,
    13) wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego Spółdzielni,
    14) ustanowienie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Spółdzielni w sądzie w przypadku gdy Zarząd wytoczy powództwo o uchylenie uchwały Walnego Zgromadzenia,
    15) uchwalanie zasad gospodarki finansowej Spółdzielni,
    16) uchwalanie regulaminu przyjmowania członków, ustanawiania praw do lokali i zamiany mieszkań,
    17) uchwalanie regulaminu rozliczania kosztów inwestycji mieszkaniowych i ustalania wartości początkowej lokali,
    18) uchwalanie regulaminu rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i ustalania opłat za używanie lokali,
    19) uchwalanie regulaminu rozliczania kosztów dostawy ciepła do lokali oraz pobierania opłat za centralne ogrzewanie i podgrzanie wody,
    20) uchwalanie regulaminu rozliczeń finansowych z członkami z tytułu wkładów mieszkaniowych i budowlanych,
    21) uchwalanie regulaminu wynajmu pomieszczeń wspólnych budynków ( nieruchomości) Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie,
    22) uchwalanie regulaminu udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy,
    23) uchwalanie regulaminu wynajmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
    24) uchwalanie regulaminu porządku domowego,
    25) uchwalanie regulaminu Zarządu,
    26) uchwalanie zasad wynagradzania członków Zarządu,
    27) uchwalanie regulaminu wyboru członków Zarządu i odwoływania członków Zarządu,

    28) uchwalanie regulaminu komisji Rady Nadzorczej,
    29) uchwalanie regulaminu Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania,
    30) uchwalanie innych regulaminów,
    31) wybór i odwoływanie członków Zarządu,
    32) rozpatrywanie odwołań od decyzji Zarządu oraz rozpatrywanie skarg na jego działalność,
    33) zwoływanie Walnego Zgromadzenia w warunkach określonych w § 75 ust. 5 Statutu,
    34) podejmowanie uchwał w sprawie pozbawienia członkostwa przez wykluczenie lub wykreślenie z grona członków Spółdzielni,
    35) podejmowanie uchwał w sprawie upoważnienia Zarządu do wytoczenia powództwa o nakazanie sprzedaży lokalu w drodze licytacji,

    36) uchylanie uchwał Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli, o ile są niezgodne z przepisami prawa, Statutu, uchwałami Walnego Zgromadzenia i Rady Nadzorczej, a także w przypadku zagrożenia interesu materialnego Spółdzielni.
    Uchylenie uchwał może nastąpić w ciągu 30 dni od daty powzięcia wiadomości o uchwale, nie później niż w ciągu trzech miesięcy od daty jej uchwalenia.
  14. § 93 otrzymuje brzmienie:
    „Do kompetencji Zarządu należy podejmowanie wszelkich uchwał niezastrzeżonych w ustawie lub Statucie dla innych organów, a w szczególności:
    1) przyjęcia w poczet członków Spółdzielni,
    2) sporządzanie projektów planów gospodarczych Spółdzielni,
    3) przedkładanie Radzie Nadzorczej do zatwierdzenia projektów struktury organizacyjnej Spółdzielni,
    4) sporządzanie projektów sposobu podziału nadwyżki bilansowej lub pokrycia strat,
    5) zgłaszanie do Rady Nadzorczej wniosków o wykluczenie lub wykreślenie z rejestru członków,
    6) zgłaszanie do Rady Nadzorczej wniosków w sprawie podjęcia uchwały o wygaśnięciu spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego,
    7) zawieranie z członkami umów:
    a/ o budowę lokalu,
    b/ o ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego,
    c/ o ustanowienie odrębnej własności lokalu,
    d/ o przeniesienie własności domów lub lokali,
    8) zwoływanie Walnego Zgromadzenia oraz ustalanie proponowanego porządku obrad,
    9) sporządzanie sprawozdań rocznych i sprawozdań finansowych oraz przedkładanie ich do zatwierdzenia Walnemu Zgromadzeniu,
    10) udzielanie pełnomocnictw,
    11) nabywanie lub zbywanie środków trwałych, których nabycie lub zbycie nie jest zastrzeżone w Statucie do decyzji innych organów Spółdzielni,
    12) odpisywanie na straty, o ile wartość straty nie przekracza 10. krotnej wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę,
    13) występowanie do sądu z żądaniem sprzedaży lokalu w drodze licytacji w przypadkach przewidzianych w § 63 ust. 2 Statutu.”
  15. Skreślić podrozdział E. Rady Osiedli (§ 100-103).
  16. W § 103b otrzymuje brzmienie:
    „1. Do zakresu działania Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla należy:
    1) uchwalenie planów gospodarczo-finansowych i programów działalności kulturalno-oświatowej osiedla,
    2) uchwalanie struktury organizacyjnej oraz stanu zatrudnienia administracji osiedla i domu kultury,
    3) uchwalenie szczegółowych zasad rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi, remontów i kosztów utrzymania osiedla oraz ustalanie wysokości opłat czynszowych i eksploatacyjnych za lokale mieszkalne, garaże i lokale użytkowe o przeznaczeniu gospodarczym oraz dzierżawy terenu,
    4) opiniowanie w sprawie zatrudnienia, zwalniania kierownika osiedla i jego zastępcy oraz kierownika domu kultury a także sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością Administracji Osiedla,
    5) rozpatrywanie odwołań mieszkańców od decyzji kierownika administracji osiedla i domu kultury
    6) rozpatrywanie skarg na działalność kierownika administracji osiedla,
    7) wytyczanie kierunków i koordynowanie działalności kulturalno-oświatowej na terenie osiedla, sprawowanie nadzoru nad działalnością placówek kulturalno- oświatowych w osiedlu,
    8) podejmowanie decyzji w sprawie tworzenia na terenie osiedla placówek gospodarczych i socjalnych,
    9) organizowanie we własnym zakresie pomocy i opieki społecznej,
    10) współpraca z samorządem terytorialnym, jeżeli samorząd taki działa na terenie osiedla,
    11) występowanie do Zarządu o wydanie pełnomocnictw kierownikowi administracji na podstawie § 95 Statutu,
    12) współpraca z innymi radami przedstawicieli nieruchomości osiedla,
    13) rozpatrywanie innych spraw związanych z działalnością osiedla,
    14) dysponowanie środkami funduszu remontowo-budowlanego i społeczno- wychowawczego w ramach planów gospodarczych nieruchomości i osiedla,
    15) opiniowanie nowo opracowanych przez Radę Nadzorczą regulaminów.
    2. W celu wykonania swoich zadań Rada Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla może przeglądać wszelkie sprawozdania i dokumenty dotyczące Administracji danego Osiedla i Domu Kultury oraz żądać stosownych wyjaśnień.”
  17. § 107 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    „Spółdzielnia prowadzi działalność na podstawie rocznych planów gospodarczo-finansowych. Rokiem obrachunkowym jest rok kalendarzowy.”
  18. § 108 ust. 1 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
    „fundusz kulturalno-oświatowy.”
  19. § 109 otrzymuje brzmienie:
    „1. Zysk Spółdzielni z działalności gospodarczej po pomniejszeniu o podatek dochodowy i inne obciążenia obowiązkowe wynikające z odrębnych przepisów ustawowych, stanowi nadwyżkę bilansową.
    2. Ustala się następujące zasady podziału nadwyżki bilansowej:
    4) podział kwoty nadwyżki bilansowej dokonuje się na nieruchomości według powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i lokali członków o innym przeznaczeniu,
    5) kwotę nadwyżki bilansowej, ustalonej według zasad określonych w pkt 1, dzieli się na członków według udziałów członka w nieruchomości wspólnej na podstawie uchwał Zarządu w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w danej nieruchomości,
    6) członkostwo w Spółdzielni przyjmuje się według stanu na dzień 31 grudnia danego roku kalendarzowego.

    3. Nadwyżka bilansowa podlega podziałowi na podstawie uchwały Walnego
    Zgromadzenia. Może być ona przeznaczona na:
    1) pokrycie wydatków związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości, w zakresie obciążającym członków – w części dotyczącej pożytków z mienia Spółdzielni oraz przychodów z własnej działalności gospodarczej,
    2) fundusz remontowy zasobów mieszkaniowych,
    3) fundusz kulturalno-oświatowy,
    4) fundusz zasobowy,
    5) fundusz świadczeń socjalnych.
    4. Stratę bilansową pokrywa się z funduszy w następującej kolejności:
    1) funduszu zasobowego
    2) funduszu udziałowego
    3) funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych
    4) funduszu kulturalno-oświatowy.”
  20. § 109a ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    Różnica między kosztami eksploatacji i utrzymania danej nieruchomości, zarządzanej przez Spółdzielnię na podstawie § 4 ust. 3 Statutu, a przychodami z opłat, o których mowa w § 61 Statutu, zwiększa odpowiednio przychody lub koszty eksploatacji i utrzymania danej nieruchomości w roku następnym.
  21. § 113 otrzymuje brzmienie:
    Zmiany niniejszego Statutu uchwalone zostały przez Walne Zgromadzenie w dniu ………………………………….. .

Przewodniczący
części Walnego Zgromadzenia

Lublin, dnia 3.04.2012 r.

Stanowisko Rady Nadzorczej
w sprawie zmian Statutu Spółdzielni

Rada Nadzorcza po przeanalizowaniu proponowanych zmian Statutu Spółdzielni ujętych w projekcie uchwały dla Walnego Zgromadzenia, związanych z dostosowaniem Statutu Spółdzielni do znowelizowanych przepisów prawa spółdzielczego, ujednoliceniem nazewnictwa sporządzanych planów gospodarczo-finansowych, działalności kulturalno-oświatowej, zastąpieniem Rad Osiedli przez Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli (skreślenie podrozdziału dot. Rad Osiedli), doprecyzowaniem postanowień Statutu w zakresie zwoływania i obradowania Walnego Zgromadzenia Spółdzielni, uzupełnieniem kompetencji Rady Nadzorczej, uszczegółowieniem postanowień dotyczących kadencji członków Rady Nadzorczej – wnosi o przyjęcie uchwały w sprawie zmian Statutu zgodnie z przedłożonym projektem.

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie